6 Reacties

2 jaar geleden

Ja hoor al 2 keer gebruikt zelfs. We hadden dat gebruikt toen mijn zoontje nog maar 4 maanden was en een maand geleden weer. En het helpt echt.

2 jaar geleden

Wij ook rond een maand of 3,4. Ik vond het lastig te gebruiken, maar het had wel effect ☺️

2 jaar geleden

Hij schrikt wel erg door het geluid.. dus ik doe het wel zo forcerend precies, probeer hem wel nog te afleiden met een filmpje ofzo anders zou het echt niet lukken🫢 hoop dat het hier ook snel zijn werk doet. En bedankt voor de reacties!

2 jaar geleden

Wist je dat : een Aerosol het zelfde werking heeft als gewoon Puffen? Mijn kleine man vond Aerosolen echt het aller ergste , ook konden we hem echt niet afleiden met iets want dat ding maakte zoveel lawaai.. toen ben ik overgeschakeld naar puffen. Dat is met een voorzetkamertje Waar je 2x moet klikken hij het even goed inademt en je bent er direct van af bent ipv een aersol daar zit je soms 10min mee.. wat puffen niet heeft.

2 jaar geleden

Reactie op JetaxLeo

Wist je dat : een Aerosol het zelfde werking heeft als gewoon Puffen? Mijn ...
Ja inderdaad maar bij die puff moet hij dan wel “inademen” en juist omdat hij dat niet kan is aerosol voorgeschreven 🙈

2 jaar geleden

Ons meisje gebruikt dit standaard :)