10 Reacties
2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/oxo-tot-flessendroogrek-baby-compact-flessenrek-flessenrek-baby-afdruiprek-babyfles-droogrek-flessen-baby-grey/9200000099572386?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik heb deze! Gebruikte het voor de baby ook als droogrek voor onze doppers of rietbekers van ons oudste.
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Dat ziet er handig uit!
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Ja deze!! Echt top ding
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Yes, deze hebben wij ook, dikke aanrader! Neemt weinig ruimte in beslag en je kan er toch genoeg op kwijt.
2 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-avent-scf149-00-droogrek-voor-flessen/9200000024642678/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000024642678&gbraid=0AAAAAD5OnmOyNc3piH6alA4AwH7mSUWNI&gclid=EAIaIQobChMIyJiurce6gQMVQvN3Ch2vkgnSEAQYASABEgJ3TfD_BwE
Wij hebben deze en vind hem top! Ook voor alle Dr. Brown flessen en Medela kolf onderdelen!
Maar gebruik hem ook voor onze drinkflessen etc.
2 jaar geleden
Reactie op Marianne123
Dat ziet er handig uit!
Vind hem erg fijn! En beste is dat ie weinig ruimte in beslag neemt. Af en toe gooi ik dat hele ding in de vaatwasser dan is ie weer lekker fris.
Vlak voor de baby kwam gedaan en toen was het even geleden🤣 spinnen achter dat ding 🙈🤣
2 jaar geleden
Reactie op roosjaaa
Is deze ook handig voor de Schilden van de handsfree?
Vind ik wel! Ik heb hem ook en die schilden kunnen er precies op ‘bungelen’ de gele rubberen dingetjes leg ik lekker bovenin te drogen en de overige onderdelen kunnen op de stangetjes. Net als eventuele flesjes/bakjes. Ideaal!
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Ja deze! Passen alle kolfspullen van de freestyle op én de flesjes en potjes en deksels waar op de opvang uit gedronken is. Maar en klein beetje puzzelen maar lukt veel beter dan traditionele rekken.
2 jaar geleden
Reactie op MevrouwIJsbeer
Ja deze! Passen alle kolfspullen van de freestyle op én de flesjes en potje ...
Zie er trouwens op marktplaats met enige regelmaat een langs komen