16 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Novabo
Wij gebruiken deze, wat wil je erover weten?
Ik kwam er net achter dat ik geen babyvoeding meer heb( oeps😮💨) en geef normaal kruidvat. Maar nu heb ik gauw albert heijn biologisch gekocht want de kruidvat was al dicht. Maar nu vergelijk ik ze dus. En zie dat kruidvat meerdere onnodige stoffen in hebt zitten.. dus wil eigelijk gaan overstappen op AH biologisch. Je leest en hoort niet zoveel over AH voeding. Dus ben wel benieuwd of moeders tevreden zijn ermee 😊
2 jaar geleden
Reactie op sharrron
Ik kwam er net achter dat ik geen babyvoeding meer heb( oeps😮💨) en geef ...
Ja voor alsnog zijn wij wel tevreden, ik heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal moet ik toegeven. Mijn zoon heeft iedere dag een poepluier en de krampjes lijken mee te vallen. Wel willen we over op AR voeding voor zijn reflux. Al denk ik wel dat dit allemaal per kind verschilt hoe de voeding valt etc.
Wel las ik hier een topic over melkvet, ik geloof dat dat er niet in zit. Al weet ik niet precies wat dat de voeding beter maakt.
Hopelijk bevalt de voeding ook bij jullie!
2 jaar geleden
Ja erg tevreden mee. Verschilt heel weinig tot niet van HIPP, deze gebruikten we eerst.
2 jaar geleden
Wij hadden eerst Kruidvat flesvoeding, maar zijn ook overgestapt op AH bio. We hebben de voeding niet gemengd en zijn in 1x overgestapt.
Inderdaad wel veel klonten, maar als je het goed roert met een vork is er niets aan de hand.
2 jaar geleden
Wij hadden bij onze eerste ook de Ah bio. Deed het voor ons prima dus nu ook weer mee gestart bij de tweede. Onze tweede heeft alleen stukken meer moeite met ontlasting. Bij CB gaven ze aan dat de huismerken vaker problemen geven met ontlasting. We zijn nu daarom overgestapt naar nutrilon omneo. Heb overigens nog niet het idee dat dit heel veel uitmaakt, dus wil het even aanzien, de nutrilon is namelijk dubbel zo duur.