6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een rekensom gemaakt. Wat verdien ik met hoeveel uur werken en wat staat er onderaan de streep netto met toeslagen etc. Dus alles vanaf 32 uur tot 16 uur. Uiteindelijk komt het erop neer dat ik het beste uitkom met 24 uur werken, 4 uur minder dan dat ik daarvoor deed :)

2 jaar geleden

Reactie op Jones67

Ik heb een rekensom gemaakt. Wat verdien ik met hoeveel uur werken en wat s ...
Dat is een goede tip! Ga ik ook mee aan de slag. Denk dan zelf al gauw; hoe meer uur hoe meer je verdient, maar dat valt dus toch mee

2 jaar geleden

Reactie op xa25

Dat is een goede tip! Ga ik ook mee aan de slag. Denk dan zelf al gauw; hoe ...
Dat valt soms vies tegen. Arjen Lubach besteedde daar vanavond aandacht aan.

2 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Dat valt soms vies tegen. Arjen Lubach besteedde daar vanavond aandacht aan ...
Ja ik zag het! Mega verbaasd! Maar 't gekke is wel dat 't eigenlijk klopt.. 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Jones67

Ik heb een rekensom gemaakt. Wat verdien ik met hoeveel uur werken en wat s ...
En dan nog een tip: mocht je het kunnen missen; zet je te verwachten jaar inkomen een paar duizend euro hoger in. Ik merkte dat ik het spannend vond om de toeslagen aan te vragen naar aanleiding van de toeslagenaffaire en een eigen miscalculatie van jaren terug. Op deze manier kan het eind van het jaar alleen maar mee vallen in plaats van tegen vallen. Ik heb ook nog gezeten met iemand die ik via via kende, die bekend is met de belastingdienst/aanvragen van toeslagen om mijn eigen calculaties nog eens na te gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Jones67

En dan nog een tip: mocht je het kunnen missen; zet je te verwachten jaar i ...
Bedankt voor de tip. Dat is natuurlijk ingewikkeld op te vangen als je dan ook nog eens terug moet betalen 馃槱