3 Reacties
14 dagen geleden
Hier wel een Amsterdamse mama maar uit Oost, dus wel een beetje ver. Wellicht kan je eens kijken voor een spelinloop bij jou in de buurt is voor kindjes van 0 tot 2,5 en de mamas kunnen zo op die manier elkaar ontmoeten. www.spelinloop.nl geeft de locaties en dagen en tijden etc weer.
14 dagen geleden
Niet Amsterdams, maar Zwanenburg. Ik doe ook alles op de fiets, laatst nog met ze naar Haarlem gefietst, was idd wel pittig 😅. Maar Fruittuin is dan precies in het midden, en dat is goed te doen.
13 dagen geleden
Super leuk dat je dit stuurt! Ik herken het. Het kan echt een beetje eenzaam zijn het moederschap. Ik heb ook een vriend die veel werkt. Vaak de ochtenden in t weekend die best alleen voelen. Ik woon zelf in Amsterdam Noord. Ben nu zelf in december even heel druk. In januari een maand naar Thailand. Maar wie weet kunnen we wel een keer meeten in februari. Weet alleen niet of we beetje dezelfde interesses hebben. Ik ben iemand die nog graag gaat dansen, borrelen. Ik houd van veel alternatieve plekken in Amsterdam. Weet niet wat je straatje precies is! Veel liefs!