19 Reacties
vorig jaar
https://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draaibaar-authentic-graphite/9200000129156867?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Wij zijn al een maand of 2 over naar een auto stoel. Zijn hier heel tevreden over. Maar je moet wel even checken of je zo'n haak hebt in de kofferbak.
vorig jaar
Reactie op Lynnes
Mooi, maar isofix…
vorig jaar
Je wisselt op moment dat bovenkant hoofd gelijk is aan bovenrand maxicosi
Offtopic tip: tot en met 31augustus mogen de r44 stoeltjes verkocht worden (deze zijn vrijwel altijd met gordel te monteren, i-size stoelen lang niet altijd. Wellicht ook gelijk kijken naar een opvolger, of nu een doorgroeistoel kopen
Enkele voorbeelden van groep 1 welke met gordel vastgezet kunnen:
Maxicosi Axiss,
Lionelo Bastiaan
En onderstaande bijv kan ook, en is isize genormeerd:
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/autostoel-kinderkraft-comfort-up2-i-size-black?_gl=1*1x81oa3*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwhIS0BhBqEiwADAUhcy06uu3AyV3iFI94O9TwnjudMDyYVSHZ6FIQxPyr9OBaVJ7gDhTHFhoCwiAQAvD_BwE
vorig jaar
In principe raden ze aan om
over te stappen wanneer hoofd boven de maxi cosi uitkomt, maar je hebt ook autostoelen die al eerder kunnen.
Onze zoon was al 1 jaar en 7 maand toen ik de maxi cosi op zolder heb gezet. Met 1 jaar wel de autostoel gebruikt in onze hoofdauto, maar in mijn auto waar ik heb sporadisch moest ophalen heel lang met de maxi cosi kunnen doen. 😅
Ik weet niet welke auto jullie hebben, maar wij hebben zelf isofix gemonteerd door zelf een set van rond de 20 euro te kopen. Echt een aanrader. Die stoelen zijn tenslotte gewoon veiliger. 🤷♀️ maar moet uiteraard je auto wel geschikt zijn. Bij ons waren de gaten al voorgeboord dus het was binnen enkele minuten gefixt.
vorig jaar
https://www.mamaloes.nl/eco-baby-hok-zwart-40-150cm-360-i-size-autostoel
Deze hebben wok van de week binnen gekregen voor onze dochter haar eerste verjaardag bevalt super goed
vorig jaar
3 jaar geleden hebben we de maxi cosi axiss gekocht, en een tweede via marktplaats gekocht.. Onze dame is met 10maand overgegaan in die stoel. Ze zit er prima in. De maxicosi werd te zwaar. De oudste 3 jaar, werd echt te groot voor die stoel, zij kreeg de vervolg stoel. Ze vinden het allebei helemaal geweldig. Maar volgens mij zijn er amper autostoelen meer te koop zonder isofix.. Balen als die auto dat niet heeft.
vorig jaar
Wij hebben een stoel van carkids. Wij hebben met isofix maar je hebt ze ook zonder isofix. Ik zou eens op de site kijken van carkids… ik ben er echt heel tevreden over.
En ze zijn zelfs al geschikt vanaf geboorte tot 12 jaar dus je kan al wisselen. Mijn zoontje hebben we 2 jaar geleden met 10 maanden al overgezet omdat ie alleen maar krijste in de maxicosi, in de autostoel was het meteen voorbij! Die van ons kan trouwens zowel voor- als achteruit.
vorig jaar
Ik heb een stoel van joie echt een top stoel kan in veel standen en kan zowel achteruit als vooruit. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat veel winkels geen autostoelen meer verkopen zonder isofix omdat isofix veiliger is en winkels straks stoelen die in de gordel moeten niet meer mogen verkopen online zullen ze er vast nog zijn maar veel winkels hebben ze dus alleen nog maar met isofix
vorig jaar
Reactie op Leyya2023
Ah oke, wist ik niet. Ik ging er van uit dat elke auto dit had, maar niet d ...
Auto's met een bouwjaar na 2014 in principe wel, vanaf toen werd het verplicht. Maar oudere auto's niet altijd, soms wel, soms niet.