6 Reacties

2 jaar geleden

Een autostoel is altijd veiliger. Wij zijn in Nederland ook heeel snel met de stoel omdraaien, in andere landen raden ze aan tot echt een paar jaar oud “omgekeerd” in de stoel te zitten. Dus ik zou een autostoel aanraden ipv een verhoger, dat moet ook sowieso tot 22 kilo (ik zou het dus langer doen).. Succes!

2 jaar geleden

Wij hebben een autostoel die mee gaat vanaf 15 maanden tot 12 jaar. Zolang mogelijk in een autostoel vervoeren is idd altijd beter. Wij hebben de maxicosi Pearl 360 van 0-4 jaar En mijn zoontje van 2 zit in de britax romer versafix die gaat dus mee tot 12 jaar Beide prima stoelen!

2 jaar geleden

Ik heb de joie stages dit vind ik een hele fijne stoel kan van geboorte tot 7 jaar mijn kindjes is nu 5 maand en zit hier prima in ik heb alleen geen isofix en deze kan dus zonder ik heb hem wat achterover want dat kan deze stoel omdat m’n zoontjes nog niet echt rechtop kan zitten

2 jaar geleden

Hoe langer een kind in een bepaalde stoel kan, hoe meer consessies er gedaan moeten worden in pasvorm etc. Wat je vaak ziet bij een groep 123, is dat hij in groep 3 alleen nog als verhoger gebruikt wordt, al dan niet met rugleuning Wij hebben nu een lionelo bastiaan, omdat de peuter uit zijn groep 1 stoel groeit. Deze is overgenomen, en kan officieel van geboorte tot 12 jaar. Voor newborn zitten er allerlei losse kussens bij, voor grotere kinderen haal je juist de gordels eruit en gebruik je de stoel alleen nog als verhoger en zet je het kind vast met de autogordel.

2 jaar geleden

Een autostoel is altijd veiliger. Wij zijn in Nederland ook heeel snel met ...
Jep ik woon idd in het buitenland en hier echt zeker tot 2jr achterstevoren zitten en ook zeker tot 7-8jr in een autostoel. Waarom ook niet toch, is het veiligst. Als ze ook gewoon lekker in kunnen zitten is het prima toch

2 jaar geleden

Mijn andere 2 kids van 8 en bijna 6 zitten ook nog in een autostoel. Rodi fix maxicosi👌🏻