7 Reacties
2 jaar geleden
Hier een baby’tje van 10 weken en precies hetzelfde. Hele dag door huilerig en met moeite in slaap te brengen. Hoort er gewoon bij denk ik
2 jaar geleden
Zou ook niet teveel kijkende naar die sprongetjes en de timing die men aangeeft erbij
2 jaar geleden
Maar ik herken het niet bij mijn baby. Hij was altijd al lastiger met slapen en sinds kort naar de osteopaat geweest dus nu afwachten of het beter wordt. Misschien dat ik dan wel de beroemde/beruchte sprongetjes herken 🤷♀️
2 jaar geleden
Misschien heeft je baby de app niet en weet dus niet op welke kalenderdag hij weer een ontwikkeling moet doormaken?
Geintje natuurlijk, maar wel een kern van waarheid.
De sprongetjes zijn leuk bedacht en soms een goed excuus voor gedrag van je kindje.
Maar geen enkel kindje heeft het boek gelezen, en toch ontwikkelen ze zich bijna allemaal goed.
De ene kan het ene wat eerder, de andere het andere.
De ene maakt soms ineens grote ontwikkelingen door, de andere doet het geleidelijker.
Oei ik groei is vooral leuk in mijn opinie om te volgen wat je kindje evt zou kunnen.
Schrijven de schrijvers overigens zelf ook "mogelijk kan je kindje nu ..., maar misschien pas over enkele maanden en beiden is goed".
Alles is een fase.
Het is wel vaak dat een kindje wat nieuws kan na een paar lastige dagen, maar het kan ook een virusje oid zijn.
Succes! Je tevreden en makkelijke kindje komt echt wel weer tevoorschijn🌞