33 Reacties
2 jaar geleden
Onze baby slaapt ook al een tijd door. Laatste fles tussen 23:00 en 00:00, slaapt ze door tot 07:00 vaak馃槀 Heerlijk.
Overdag krijgt ze wel gewoon om de 3 uur voeding, 150cc ze is nu 6 en halve week
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hoezo mag dit nog niet? Als ze 's nachts slapen is het goed toch?
Mijn dochter sliep in de kraamweek al 5 uurtjes tussen de flessen 's nachts.. Rond 4 weken legden we haar in bed om 20 uur, samen met grote zus en 9 van de 10 nachten slaapt ze door tot half 5..
Soms maken we haar wakker om 22/ 23 uur (ligt er aan hoe laat wij gaan slapen) en dan slaapt ze tot 7 uur door.
2 jaar geleden
Reactie op MamavanR
Ons meisje sliep na 1 week al door.. hier zeggen ze dat ze zich echt wel me ...
Klinkt als bangmakerij... Kan geen datum vinden op internet vanaf wsnneer ze het wel zouden mogen...
Bij mijn eerste dochter kregen we op dag 5 al te horen dat ze 5, max 6 er tussen mocht.
Mijn tweede dochter kwam niet aan dus kon geen voeding missen..
Toen ze eenmaal aankwam mocht ze van het cb ook al 7 uur we tussen laten..
Maar nu met 7 weken oud laat ze regelmatig 8 a 9 uur er tussen.. Soms weigerd ze zelfs de fles en wil ze alleen speentje.. 馃檲
2 jaar geleden
Reactie op MamavanR
Ons meisje sliep na 1 week al door.. hier zeggen ze dat ze zich echt wel me ...
Vanacht heeft ze dus 9 uur geslapen en ze meld zich niet, dat is het probleem. Als ik haar niet wakker zou maken plakt ze er nog een paar uur achteraan. Overdag meld ze zich keurig, snachts niet
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Klinkt als bangmakerij... Kan geen datum vinden op internet vanaf wsnneer z ...
Hier gister om 23.00 laatste fles gehad en nu net wakker om 8.30 en weer een voeding. Als het cb + eigen kinderarts zegt dat ik me niet druk hoef te maken ga ik dat ook zeker niet doen. Ze krijgt voldoende voeding, groeit gestaag door en denk dat zij het in principe wel beter weten dan Google 馃き
2 jaar geleden
Reactie op Aardbei2
Vanacht heeft ze dus 9 uur geslapen en ze meld zich niet, dat is het proble ...
Ons zoontje deed dat ook en nu nog. Als ik hem zijn gang laat gaan slaapt hij tot een uur of 11/12.. 馃き Ik ben gewoon eerlijk dat ik sneller vertrouw op het advies wat de kinderarts/cb mij geeft dan de horrorverhalen op het internet. Wat de kinderarts hier vertelde is dat het voor een kleintje de eerste dagen lastig is om de eigen glucosespiegel vast te houden net als dat het lastig is om zichzelf warm te houden. Dat is dan ook de reden waarom je om de zoveel tijd voed. Ons meisje is prematuur geboren met 35+1 en heeft een week in het ziekenhuis gelegen. Zij kreeg de eerste dagen volledige sondevoeding. In het ziekenhuis kreeg zij om de 4 uur omdat de verpleging merkte dat als ze er na 3 uur weer wat in lieten lopen ze alles uitspuugde. (Reflux). Nadat we terug waren in streekziekenhuis was er miscommunicatie. Wij hebben nadrukkelijk gevraagd of de verpleging haar wilde voeden zodat ik even een goede nacht kon maken (alle emoties van geboorte maar ook overlijden opa hakten erin en we zouden dag erop condoleren en crematie hebben wat ondanks weinig pijn toch wel er in slaat na een keizersnede). Dit is bij de verpleging erdoor geschoten en ons meisje lag om 6 te huilen. Dus navraag gedaan, Oops vergeten.. ze hebben haar glucose gecheckt en deze was nog super dus flesje erin en sinds dien voeden we eigenlijk gewoon op verzoek ook op advies van de kinderarts..