6 Reacties

2 jaar geleden

Dit zijn witte bloedcellen in de urine een te hogen waarde kan ontsteking aangeven zo als blaasontsteking Meestal moet er dan nog een waarde in het urine afwijken om met zekerheid een blaasontsteking vast te stellen Weet niet of je alle waardes heb ik ben verpleegkundige kan evt mee kijken maar uitslag van de arts is beter

2 jaar geleden

Reactie op esperansa

Dit zijn witte bloedcellen in de urine een te hogen waarde kan ontsteking a ...
Helaas heb in de waardes niet, ik heb net alleen aan de telefoon te horen gekregen dat ze 3+ leukocyten hebben aangetroffen. Ze gaan de urine op kweek zetten om verder te onderzoeken.. maar nu ben ik best bezorgd.. is een waarde van 3+ hoog? Hoeveel leukocyten mogen aanwezig zijn in je urine?

2 jaar geleden

Reactie op bettt

Helaas heb in de waardes niet, ik heb net alleen aan de telefoon te horen g ...
Ik denk dat als ze het op kweek doen andere dingen niet uitslaan voor een blaasontsteking. Maar ze gaan kijken waar de witte bloedcellen vandaan komen En dit uit de kweek willen halen om dingen uit te sluiten Ik zou je nog geen zorgen maken als het wel als een blaasontsteking zou zijn dan zou de arts wel antibiotica kuur nu voor schrijven Veder durf ik niet goed te zeggen op 3+ te hoog is omdat ik de andere waardes niet weet. Mijn advies is kijk goed naar je kindje vertrouw op je gevoel, jou gevoel zit meestal goed en bij twijfel nog een keer bellen

2 jaar geleden

Reactie op bettt

Helaas heb in de waardes niet, ik heb net alleen aan de telefoon te horen g ...