33 Reacties

één maand geleden

Bij ons het zelfde en ze is 8 maand geworden dinsdag x

één maand geleden

Al maanden 🤣 en nog. Helaas

één maand geleden

Reactie op tiffany dw

Bij ons het zelfde en ze is 8 maand geworden dinsdag x
Aawh Ben echt gebroken door de nachten 😩

één maand geleden

Hier ook al maanden zo ben er ondertussen aan gewend geraakt 😅 alleen ik geef wel borstvoeding dus misschien is dat anders. Mijn dochter is bijna 8 maanden

één maand geleden

Mijn dochtertje van 8 maanden heeft ook nog nooit doorgeslapen ;) krijgt bv nu sinds een week alleen nog als ik naar bed ga en rond 3 uur. 2 x is echt al een grote vooruitgang hier. Ligt ongeveer van 19:30 tot 07:00 op bed.

één maand geleden

Dat is eigenlijk perfect normaal babygedrag. We zijn doorheen de decennia wijsgemaakt dat doorslapen de norm is, terwijl dit eigenlijk de uitzondering is ;). Gewoon bij neerleggen dat dit normaal is en dan wordt het vanzelf gemakkelijker vol te houden, want dan lig je niet meer te piekeren over wat je al dan niet fout zou doen.

één maand geleden

Mijn zoontje is net 8 maanden oud en wij ervaren dit ook hier. .

één maand geleden

Ja hier ook beetje hetzelfde. Best zwaar voor zo'n lange tijd.. het is idd vrij normaal, maar goed ik heb ook baby's om mij heen die al maanden doorslapen dus dat maakt het soms wel lastig dat je denkt waarom moeten wij er dan nog zo vaak uit 😅 en wanneer wordt het dan beter vooral 🤣

één maand geleden

Hier ook! En het schijnt heel normaal te zijn.

één maand geleden

Reactie op aval

Hier ook al maanden zo ben er ondertussen aan gewend geraakt 😅 alleen ik g ...
Hier precies hetzelfde

één maand geleden

Hier baby van 8,5 maanden en ze heeft 1 keer doorgeslapen. Komt vaak 1-2 keer. Maar nu in een sprong ofzo, afgelopen nachten om de 2/3 uur weer. Pffff😅

één maand geleden

Bij ons. 8 maanden… maar me wel voorgenomen dat ik wil dat hij met 9/10 maanden gaat doorslapen 😅😅

één maand geleden

Hier ook, ik probeer het ook los te laten allemaal. Het komt wel

één maand geleden

Ons zoontje is 8 maanden en wij zijn net gestart met een slaapcoach. Nooit gedacht dat te gaan doen maar na nacht 2 al resultaat. Misschien werkt dit voor jullie kindjes ook..?

één maand geleden

Wij precies t zelfde. Heb ook contact gehad met slaap coach die zegt dat t redelijk normaal is.

één maand geleden

Ons zoontje is 8 maanden en misschien 5x doorgeslapen. Voor de rest elke nacht wakker.

één maand geleden

Bij mij ook niet en vind het niet zo heel erg, een keer eruit voor een flesje en dan weer lekker slapen. Nog even lekker knuffelen nu ze zo klein zijn! Het gaat vanzelf een keer over (ik heb wel geluk dat ze na de fles snel doorslaapt)

één maand geleden

Bij ons heeft ze ook nog nooit door geslapen. Ze is bijna 7,5 maanden. Ik word nu de laatste tijd zelfs om de 2-2,5 u wakker. Ik geef bv btw.

één maand geleden

Reactie op saar20

Ons zoontje is 8 maanden en wij zijn net gestart met een slaapcoach. Nooit ...
Mag ik vragen wat voor tips je dan kreeg?

één maand geleden

Jup hier ook nog niet... Vaak toch nog savonds/snachts om dr speen vragen en 23u fles krijgt ze nog.. nu is ze weer verkouden en veel hoesten en sprongetje 🥲 zo is er altijd wel iets.. maar wil wel met 9 maanden wel gaan zien dat het stabieler wordt anders haal ik er ook een slaapcoach bij.. ze is nu 7.5 maand. Ik ben ook benieuwd naar de slaaptips van coaches van andere ☺️