18 Reacties
2 jaar geleden
Sinds onze dochter met de pot mee eet, vers fruit krijgt wil ze de potjes ook niet met een uitzondering er tussen
2 jaar geleden
Daarnaast blijft onze kleine meid longer houden met die potjes. Terwijl ze als ze mee eet met de pot vol zit
2 jaar geleden
Je kan bij de Hema van die afsluit potjes halen, 1 zo een potje is precies een warme maaltijd. Ik kook altijd zelf voor hem, prak het en vries het in. Wanneer we weg gaan neem ik zo een potje mee of als ik een drukke dag heb gehad en geen tijd heb om vers te koken haal ik er ook eentje uit de vriezer
vorig jaar
Reactie op bdbn93
Onze zoon eet helemaal geen groente 😂
Potjes niet, losse groentes niet, me ...
Was dit mer 6 maanden wel? Hier wel iig!
vorig jaar
Potjes smaken ook echt niet lekker en helemaal niet zoals vers dus geef ze eens ongelijk 😉 de zakjes van “de kleine keuken” zijn redelijk en handig voor een dagje weg maar eigenlijk zou ik daarvoor ook gewoon vers meenemen. Gewoon bevroren in een mini koeltasje of je geeft thuis alvast het eten en dan ‘s avonds brood als je pas later weggaat.
vorig jaar
Reactie op NumberTwoOnTheWay
Potjes smaken ook echt niet lekker en helemaal niet zoals vers dus geef ze ...
Dit, plus met deze leeftijd willen en kunnen ze echt al wel zelf met de handjes of oefenbestek met stukjes/stukken aan de slag. Lekker laten ontdekken zelf, met vers eten, gepureerde potjes hoeven met deze leeftijd toch niet meer als hele maaltijden. Lekker zelf laten smikkelen
vorig jaar
Reactie op Bolleke32
Dit, plus met deze leeftijd willen en kunnen ze echt al wel zelf met de han ...
Wij geven al sinds een maand of 8 kleine stukjes. Eerst formaat macaroni/ erwtjes en nu zoals je die aardappeldobbelsteentjes hebt vlees, groente, aardappel/ pasta klein gesneden en ze eet gewoon zelf met de handjes. Heeft ze wat te doen en kunnen wij intussen ook eten. Als ze iets groter is krijgt ze bestek om zelf te eten. Dat lukt haar nog niet en dat is prima ☺️
vorig jaar
Reactie op Lana.
Onze kinderen hebben altijd alle potjes geweigerd. Snap het ook wel… is ook ...
Haha ja vind ik dus heel grappig want vers fruit eet onze kleine boef wel maar groente vers of stukken weigert hij. Tuft alles uit 🙈. Wel kleine hongerlap en een aantal Olvarit potjes eet hij wel. Dus hij krijgt bij ons allebei aangeboden, maar vers eet hij al sinds het begin van de hapjes niet (tot hij dus een keer onderweg een potje kreeg en dat wel at).
Ga er vanuit dat het helemaal goed komt en hij het vanzelf leert eten. Bij mijn oudste nooit problemen gehad die at gewoon alles 😂. Dus kan ook enorm aan je kindje liggen