Mijn oma wil graag een blijvend cadeau geven aan onze zoon. Nu hebben we van iemand anders al een besteksetje met z’n naam gegraveerd gekregen en een spaarpotje/muziekdoosje vindt m’n oma niet zo leuk. Een armbandje vond ze meer iets voor een meisje.
Ze vindt het leuk als het gepersonaliseerd en bij wijze van spreken over 100 jaar nog ‘goed’ is (dus blijvend).
Iemand misschien leuke ideeën voor ons? We gaan sowieso komende week naar de plaatselijke juwelier toe om te kijken of daar iets moois te vinden is.
Wij hebben hier bij de eerste een koffertje met zijn naam erop gekregen. Vind dat nu nog steeds een leuk kado en heb daar wat dingen in bewaard voor later. Misschien zoiets? Bijv een koffertje, doos, houten kist oid?
Een handdoek met naam en geboortedatum. Of een ochtendjasjes.
Wij hebben ook de sterrenhemel poster laten drukken vn het moment van de geboorte. In een mooie lijst en is altijd iets moois voor op z'n kamer.
Wij hebben een birth bear gehad. Vond dat wel erg leuk. Met gewicht en lengte van onze baby. Komt nu op zijn kamer. Mijn broer had ook een geboorte knuffel gehad en ik ook en we hebben die beide nog steeds.
Houten herinneringskist en dan met geboortekaartje graveren/drukken op de deksel… daarin kun je alles rondom zwangerschap/geboorte bewaren (geboortepakje, echo foto’s, felicitatie kaartjes etc etc)