17 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een kinderstoeltje met het geboortekaartje er op gedrukt?

2 jaar geleden

Zoiets

2 jaar geleden

Wij hebben hier bij de eerste een koffertje met zijn naam erop gekregen. Vind dat nu nog steeds een leuk kado en heb daar wat dingen in bewaard voor later. Misschien zoiets? Bijv een koffertje, doos, houten kist oid?

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft een hout loopfietsje gekregen met haar naam en geboortedatum erin. Ook heel leuk!

2 jaar geleden

Armbandje met naam ?

2 jaar geleden

Een handdoek met naam en geboortedatum. Of een ochtendjasjes. Wij hebben ook de sterrenhemel poster laten drukken vn het moment van de geboorte. In een mooie lijst en is altijd iets moois voor op z'n kamer.

2 jaar geleden

Wij hebben een birth bear gehad. Vond dat wel erg leuk. Met gewicht en lengte van onze baby. Komt nu op zijn kamer. Mijn broer had ook een geboorte knuffel gehad en ik ook en we hebben die beide nog steeds.

2 jaar geleden

Spaarpot? Ik heb de zilveren spaarpot van toen ik een baby was nu nog

2 jaar geleden

Wij hebben een geboorteboom gekregen en gaan het samen planten: https://www.boomfeestdag.nl/onze-bossen/geboorteboom

2 jaar geleden

Een verjaardagsslinger met z'n naam? Kan hij bij alle feestjes in z'n leven ophangen

2 jaar geleden

Reactie op Paulinex93

Zoiets
Zoiets is wel leuk. Mijn vriend heeft een stoeltje met zijn naam en geboortedatum gekregen bij zijn geboorte en onze zoon zit bij oma er nu op.

2 jaar geleden

Reactie op MLE21

Wij hebben een birth bear gehad. Vond dat wel erg leuk. Met gewicht en leng ...
Dacht wat een leuk idee om een knuffel nèt iets specialer te maken, maar voor die prijs 😅

2 jaar geleden

Houten herinneringskist en dan met geboortekaartje graveren/drukken op de deksel… daarin kun je alles rondom zwangerschap/geboorte bewaren (geboortepakje, echo foto’s, felicitatie kaartjes etc etc)

2 jaar geleden

Tandendoosje, Speegoedkist met naam, gepersonaliseerd boek (van bijv. Wonderby)

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Dacht wat een leuk idee om een knuffel nèt iets specialer te maken, maar vo ...
Oja zie nu de prijs haha. Had geen idee omdat het een cadeau was. Maar hij is wel echt heel mooi. En echt leuk ivm gewicht en lengte ter vergelijking.

2 jaar geleden

https://www.linje.nl/c-4675921/kraamcadeau/ Dit is ook onwijs mooi en uniek!