22 Reacties

19 dagen geleden

Hoeveel dagen geef je dezelfde groente achter elkaar?

19 dagen geleden

Met zoete aardappel? Hier is zoete aardappel met spinazie een favoriet

19 dagen geleden

Kan het nog zijn dat ze het eten warm niks vind?

19 dagen geleden

Je mag overigens ook enkele kruiden gebruiken, wie weet helpt het.

18 dagen geleden

Hier geen fruit en wel groente 🤣🫠

18 dagen geleden

Reactie op DiepeZucht

Kan het nog zijn dat ze het eten warm niks vind?
Nee ik heb ook koud geprobeerd maakt geen verschil ..

18 dagen geleden

Reactie op Echo2

Met zoete aardappel? Hier is zoete aardappel met spinazie een favoriet
Goede kan ik wle proberen

18 dagen geleden

Reactie op MVB6

Hoeveel dagen geef je dezelfde groente achter elkaar?
Ik heb van 2 dagen tot 5 dagen tot elke dag wat anders ook 2x perdag het zelfde aan bieden.. tot nu toe werk allemaal niet

18 dagen geleden

Reactie op Lilymy

Ik heb van 2 dagen tot 5 dagen tot elke dag wat anders ook 2x perdag het ze ...
Meestal zeggen ze 3 dagen achter elkaar hetzelfde, maar ik las een theoriedat ze pas na 10 x iets lekker kunnen vinden. Maar ja of je ze nou 10 dagen hetzelfde moet geben vraag ik mij af. Ben je behonnen met wortel en bloemkool? Meestal valt dat in de smaak. Wat nou als je het laat afkoelen? Of koud geef? En langzaam aan steeds iets warmer. Heb je CB om advies gevraagd?

18 dagen geleden

Reactie op MVB6

Meestal zeggen ze 3 dagen achter elkaar hetzelfde, maar ik las een theoried ...
Wortel gaat maar ik krijg er niet meer dan paar lepeltjes in. Bloemkool krijg ik gewoon niks van naar binnen.. Helpt niet als het koud is. Of warm of klein beetje warm. Cb zegt ja ze most wel eten .. en gewoon blijfen geven.

18 dagen geleden

Misschien bietjes met appel? En dan eerst een enkel hapje met alleen bietjes en daarna gemengd?

18 dagen geleden

Reactie op Suuz_91

Misschien bietjes met appel? En dan eerst een enkel hapje met alleen bietje ...
Kan ik wel proberen. Die combinatie heb ik nog niet gehad 😊

18 dagen geleden

Reactie op Lilymy

Wortel gaat maar ik krijg er niet meer dan paar lepeltjes in. Bloemkool kr ...
Jeetje lastig. Dan maar eerst wortel en alles wat daar op lijkt (pastinaak en alles met ziete smaak) en dat uitbreiden. Elke dag 1 lepel meer. Misschien kan je er btw melk scheutje doorheen doen. Dan zit er een bekende smaak aan.

18 dagen geleden

Hier worden wel de meeste groenten (en fruit) gegeten. Hier een paar favoriete recepten: Curry (zoete aardappel, pompoen, broccoli, linzen, bloemkool en kokosmelk) deze vindt hij ontzettend lekker. Spinazie met appel Bloemkool met appel Pompoen, zoete aardappel en linzen Pompoen courgette en paprika met kikkererwten Ik hoop dat je er iets aan hebt. Alsnik zie dat hij iets niet lekker vind dan meng ik dat door iets wat hij wel lekker vindt, dan hoop ik dat hij zo een beetje aan de smaak went

18 dagen geleden

Reactie op MVB6

Jeetje lastig. Dan maar eerst wortel en alles wat daar op lijkt (pastinaak ...
Dat kunnen nog wel proberen beetje melk er ook heen

18 dagen geleden

Reactie op Teuntje92

Hier worden wel de meeste groenten (en fruit) gegeten. Hier een paar favori ...
Al die smaak combinatie nog niet geprobeerd dus dat ga ik maar is proberen of ze hier iets wel lekker van vind

18 dagen geleden

Reactie op Lilymy

Goede kan ik wle proberen
Ik ben benieuwd!🫢

17 dagen geleden

Bij ons heeft het CB ons via een verwijzingsbrief van de kinderarts aan een pre-logopedist geholpen, alleen bij ons at onze kleine meid helemaal niks... Deze komt aan huis en heeft ons onwijs goed geholpen :) ze is 8,5 maand en vandaag een combi van wortel/bloemkool/broccoli helemaal op

17 dagen geleden

Reactie op Stefica

Bij ons heeft het CB ons via een verwijzingsbrief van de kinderarts aan een ...
Onze dochter at ook niet tot 7.5 maand nu wel allen dus geen groente. Cb wou ons ook naar pre logopedist hebben allen daar hebben wij slechte ervaring mee gehad toen ze de fles weigerde... daar gingen we niet medt heen . Maar die combinatie ga ik ook is proberen dankje wel

17 dagen geleden

Reactie op Stefica

Bij ons heeft het CB ons via een verwijzingsbrief van de kinderarts aan een ...
Cb gevraagd en die zijden oohh komt wel maakt niet uti