6 Reacties
2 jaar geleden
Ja lastig.
Tegelijk: die periode is relatief kort. Voor je het weet kan je kindje zelf traplopen.
Succes!
2 jaar geleden
Heb zelf gewoond in een maisonnette in mijn vorige woning. Enige wat ik last vond was einde van mijn zwangerschap en in het begin na de bevalling. Na de bevalling had ik mega veel bekkenschade en kon weken niet goed lopen. Toen was een trap op/af met baby lang niet te doen.
Toen dat over was geen enkel probleem gehad. Maar inmiddels wel verhuisd naar een grotere woning ;). Had niks met de trappen te maken!
2 jaar geleden
Geen enkel probleem die trappen, wij zaten middenin een verbouwing tijdens en na mn zwangerschap ook nog een paar weken. Moest steeds 2 trappen op omdat we op zolder “woonden”, zelfs na de bevalling en met de pasgeborene dit nog 2 weken moeten doen voordat de vloer en meubels beneden kwamen. Onhandig ja, onmogelijk nee. En je loopt idd niet de hele dag de trap op en af toch… en ik denk maar zo, was wel goed voor mn conditie en om goed in vorm te blijven 🤪
2 jaar geleden
Dankjewel voor het delen van je ervaringen! We hebben inmiddels een bod gedaan op het huis wat is geaccepteerd!
2 jaar geleden
Wat bij ons werkt na een hectische dag is na haar voeding van half 8 haar in de draagdoek te dragen. Als wij om half 11 naar bed ga, geef ik haar de borst in her donker, tussen de borstwissel doen we haar slaapzakje aan en dan leggen we haar in haar eigen bedje. (Ligt nog wel op onze kamer) ze slaapt dan van 11 tot half 7 en soms nog langer.