11 Reacties
2 jaar geleden
wij hebben onze zoon in een ledikant cosleeper. heeft mijn man zelf gemaakt. ik vind het heel fijn. als hij geborgenheid nodig heeft dan ga ik met mijn hoofd bij hem liggen. maar toch ligt hij veilig in zijn eigen bed. en wanneer hij weer slaapt lig ik weer zo op mijn eigen kant. ook meer ruimte voor jezelf.
2 jaar geleden
Hier helpt het lakentje van Fedde en Kees erg goed. Overdag sliep hij nooit alleen in z’n eigen bed en inmiddels met het lakentje vaak een middagslaapje van 2 uur. Misschien werkt dit bij jullie ook voor ‘s nachts?
Daarnaast misschien white noise aanzetten zodat in een minder diepe slaap de meeste geluiden gemaskeerd worden?
2 jaar geleden
Reactie op Mariaboo
wij hebben onze zoon in een ledikant cosleeper. heeft mijn man zelf gemaakt ...
Wij hebben onze dochter ook in een co-sleeper idd. Toch veiliger maar wel lekker meteen naast ons bed dus ik kan er zo mijn arm in steken of even een kusje of zo. Wij hebben ook geen extra slaapkamer dus ze moet wel op onze kamer totdat ze bij haar zus op de kamer kan
2 jaar geleden
Reactie op Mariaboo
wij hebben onze zoon in een ledikant cosleeper. heeft mijn man zelf gemaakt ...
Wij hebben onze dochter ook in een co-sleeper idd. Toch veiliger maar wel lekker meteen naast ons bed dus ik kan er zo mijn arm in steken of even een kusje of zo. Wij hebben ook geen extra slaapkamer dus ze moet wel op onze kamer totdat ze bij haar zus op de kamer kan
2 jaar geleden
Ik wilde ook co-sleeper zeggen. Onze zoon slaapt nog gezellig bij ons op de kamer. Maar misschien hebben jullie er bewust voor gekozen dat jullie kindje op de eigen kamer slaapt. Misschien lekker strak instoppen? Of een knuffeltje dat naar jou/jullie ruikt? White noise apparaatje? Klamboe om de kamer wat kleiner te laten lijken?
2 jaar geleden
Vaak vinden baby’s een ledikant heel groot voelen (onze dochter wel tenminste). Zij heeft de neiging helemaal omhoog te kruipen, daarom ligt er een babynestje bovenin haar bed zodat ze maar een paar centimeter omhoog kan kruipen. Verder zweer ik bij de inbakerslaapzak met laken van Fedde & Kees.
2 jaar geleden
Ik heb echt precies hetzelfde 😪. Elke avond beginnen in de ledikant en halverwege de nacht ligt ze aan mijn borst naast me. En dat terwijl ik ben gestopt met bv juist voor de nachtvoedingen, maar uiteindelijk zijn dat nog de enige die ik doe 🤣.
Ik denk dat ze er vanzelf klaar voor gaat zijn als de tijd daar is. En inderdaad, fedde en kees lakentje. Heb ik ook en het doet wel iets, maar zoals je leest, geen oplossing voor de gehele nacht….succes 🙈
2 jaar geleden
Misschien heeft de baby een meer geborgen gevoel in een matrozen bed?
https://m.youtube.com/watch?v=8StL2r1ywOg