10 Reacties

2 jaar geleden

Dat heeft mijn dochter ook, vooral vlak voor een sprong. Nu toevallig ook weer, ze is nu 14 weken en we gaan richting sprong 4 dus kan wel weer kloppen. Wellicht is dat het

2 jaar geleden

Hier ook de laatste week overdag veel slapen snachts minder ze is nu 14 weken

2 jaar geleden

Is je kindje ook verkouden?馃槉

2 jaar geleden

Hier exact hetzelfde, ook een zoontje van 11 weken. Vanmiddag sliep hij 4 uur achter elkaar. Ook is hij huilerig als hij wakker is en wil hij vaker bij mij drinken. Volgens mij zit hij in zijn 3e sprongetje.

2 jaar geleden

Ik had dit vandaag toevallig ook bij mijn dochter.. ze is wat verkouden en morgen ook 12 weken.. dus weet niet wat precies de reden is..

2 jaar geleden

Hier verschilt het ook steeds. Ene dag kan ze haar slaap slecht vatten en de andere dag slaapt ze super veel en goed netjes volgens schema. Ook na de sprongetjes ging het veel beter dan tijdens een sprong.

2 jaar geleden

Herkenbaar, hier ook soms een paar dagen achter elkaar. Dan valt ze gewoon de hele tijd in slaap op mij. Heb hier een keer de ouderchat voor geraadpleegd. Als je baby op de wakkere momenten gewoon goed wakker is, en nog genoeg drinkt (dus goeie plasluiers houdt), dan is er niks aan de hand schijnbaar

2 jaar geleden

Reactie op kaylee2977

Is je kindje ook verkouden?馃槉
Nee hij is niet verkouden gelukkig.

2 jaar geleden

Hier exact hetzelfde, ook een zoontje van 11 weken. Vanmiddag sliep hij 4 u ...
Jaa denk inderdaad dat het dan gewoon een sprongetje is. Hij wilt inderdaad vaak ook veel drinken. Drinkt zowat alle flesjes die hij krijgt helemaal leeg.

2 jaar geleden

Hier vorige week (in week 11) precies hetzelfde. Hele dagen slapen, nachten ook geen probleem. Week 12 brak 3 dagen geleden aan en ze slaapt gewoon helemaal niet meer overdag. Alleen tijdens en na het voeden maar zodra ik in beweging wil komen meteen wakker, ogen open, lachen en met geen mogelijkheid meer in slaap te krijgen. 180 graden gedraaid. Gelukkig slaapt ze in de nacht nog steeds gewoon zoals altijd. Iedere week is weer anders bij ons!