12 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg, same problem

2 jaar geleden

Ik volg ook…

2 jaar geleden

Hier ook, ik volg mee

2 jaar geleden

Hier ook af en toe! Geen idee hoe dat kan

2 jaar geleden

Volg ook. Nu 8 weken was even minder vandaag nog eens terug…

2 jaar geleden

Hier het zelfde!

2 jaar geleden

Water zal het niet zijn, tenzij je haar water te drinken geeft😅 Zal maagsap/zuur zijn. Omdat het niet meteen na de voeding is is het geen herkenbare melk meer. Als ze er zelf niet heel veel last van heeft kan het verder geen kwaad hoor. Spugen en de hik is heel normaal bij baby’s, zo lang ze maar goed blijft groeien en genoeg luiers heeft.

2 jaar geleden

Hier net hetzelfde! Google vertelde zegt (I know🙈): Het zwaardere gedeelte van de voeding ligt na die tijd onder in de maag. Bovenop komt een waterig laagje te liggen wat ze dus kunnen uitspugen. Niks om je zorgen over te maken. Kan wat zurig ruiken gezien er dan maagsappen mee kunnen komen. Dus ik dacht, zal wel normaal zijn 🤷🏻‍♀️🙈

2 jaar geleden

Hier ook maar heel normaal ook volgens cb

2 jaar geleden

Dat is heel normaal, vergelijk het met yoghurt, als dat even staat, ontstaat er een laagje water, en dat gebeurd ook met je voeding, en dat is niet erg.

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook gehad met onze kleine meid. Ze spuugde een tijd “water” op en ik heb verschillende keren cb gebeld of gemaild. Je kan in overleg overgaan op ander voeding wij gebruiken nu ar nutrilon. Daarnaast na de voeding 20/30 min rechtop houden, goed boeren en slapen met hoofdeinde iets omhoog. Dit heeft ons enorm geholpen en doen we nog steeds. Ze slaapt nu week plat in haar bedje en met de nieuwe voeding gaat het super goed!