15 Reacties

2 jaar geleden

Ik leef met de babyfoon met camera super fijn geeft mij rust als ze slaapt en als ze wakker word kan ik zien of ik meteen maar boven moet of dat ik nog wel even kan wachten ze kan zo weer in slaap vallen. En als ik naar boven was gegaan was ze zeker weer wakker

2 jaar geleden

Reactie op Lilymy

Ik leef met de babyfoon met camera super fijn geeft mij rust als ze slaap ...
Precies dit🤗!

2 jaar geleden

Vroeger hebben ze het ook altijd zonder gered. Ik heb er zelf wel 2, een camera van de Kruidvat (via de telefoon) voor de oudste. En een babyfoon met scherm voor de jongste, zelf slapen we op een andere verdieping en vind ik het best handig, al hoeven we voor beide er snachts maar zelden uit dus ze staan eigenlijk 9/10 uit als snachts, ik hoor inpreciepe beide kindjes wel als ze ons nodig hebben, soms de ene keer wat eerder dan de andere keer, maar bij echte nood beginnen ze echt wel luider te worden. Ik gebruik ze wel bijvoorbeeld, als de kids overdag in bed liggen en ik bijvoorbeeld in de keuken vast eten voorbereid, of buiten ben (vooral in de zomer dan uiteraard😝) Vaak met verjaardagen of visite zijn de kids ook thuis uiteraard en als het dab wat meer geluid in de kamer is hoor ik ze zonder babyfoon niet. Als ik zo alles op een rijtje zet is een babyfoon op sommige momenten wel handig, maar als ik ze niet had gekregen hadden we geen babyfoon aangeschaft.

2 jaar geleden

Onmisbaar. Zker met 2 kindjes. Of straks met mooi weer als je buiten zit. Als ze ziek zijn, kan je ze altijd in de gaten houden Soort gemoedsrust geeft het mij. Met camera of zonder is persoonlijk. Heb voor bij m'n ouders op de boerderij 1 zonder scherm voor lange afstanden, werkt ook prima.

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Als je op je gemakje wilt douchen en net als ik erg last had/heb van fantoomhuiltjes: zeker nemen 🤣 Daarnaast horen wij haar niet huilen als wij beneden zitten en zij op haar kamertje ligt te slapen. Nu zien we het wanneer ze wakker wordt.

2 jaar geleden

Als een baby je nodig heeft dan hoor je het echt wel, tenminste bij ons… Maar ik vind het wel fijn dat ik bij een vreemd geluidje even op een camera kan kijken zodat ik haar niet hoef te storen.

2 jaar geleden

Reactie op Lilymy

Ik leef met de babyfoon met camera super fijn geeft mij rust als ze slaap ...
Yesss hier ook o.a. om deze reden heel blij met de camera! En wat ergens anders ook al staat voor als je straks zelf buiten bent en hij/zij binnen ligt of als ze niet zo fit zijn, via de babyfoon hoor je het sowieso als ze bv aan het spugen zijn.

2 jaar geleden

Deze hebben wij ook inderdaad. Vonden het ook belangrijk zo min mogelijk straling etc. Ik gebruik hem alleen als ik in de tuin bezig ben of ergens waar ik ze niet kan horen. Onze oudste is nu 2,5 en als ik hem 20x gebruikt heb is het veel. Niet overbodig dus, maar om een mega dure aan te schaffen wel overbodig 🙈

2 jaar geleden

Bij gebruiken hem thuis alles als we een feestje hebben of ik langer sta te koken bijvoorbeeld, dus op momenten dat ik haar niet zou horen. Daarbij als we ergens op visite zijn en ze daar naar bed gaan. En wij hebben een eigen stuk bos waar ze in het midden in het huisje soms ligt te slapen, dus daarom hebben we een lange afstands babyfoon.

2 jaar geleden

Ja zeker handig. Ook in de zomer straks als jijzelf buiten zit. Ik wacht meestal ook niet tot ze huilt. Als ik zie dat ze d'r speen uit gooit dan loop ik direct omdat er dan nog kans is dat ze gewoon doorslaapt ipv helemaal wakker is van t huilen.

2 jaar geleden

Nu we ons kindje s avonds rond 19-20 uur naar bed brengen vind ik de babyfoon onmisbaar. Je hoort haar hier namelijk beneden anders echt niet. Wij hebben wel bewust een babyfoon zonder camera, ik zou anders veel te vaak naar dat schermpje gaan staren. ;) beetje zelfbescherming dus. En als ze ons nodig heeft hoor ik dat wel aan de geluidjes, daar is geen video voor nodig!

2 jaar geleden

Wij hebben gekozen om een babyfoon zonder camera te gebruiken. Dat werkt voor ons beter. Wij willen liever geen camera's in huis en ook ons kind niet laten opgroeien met het idee dat toezicht via camera's normaal is. Maar dat is een persoonlijke keuze, ik ken heel veel mensen die heel blij zijn met babyfoon met camera. Wij gebruiken de babyfoon alleen als we bijv. even op zolder of in de tuin zijn en onze zoon al op bed ligt (dus buiten gehoor afstand). Verder gebruiken we hem niet, dus handig, maar niet per se nodig wat mij betreft.

2 jaar geleden

Ik gebruik de babyfoon eigenlijk altijd bij de slaapjes overdag in zijn bedje. Ik kan door 3 deuren heen lastig horen of het huiltje dringend genoeg is om er heen te gaan of dat hij gewoon lekker door gaat slapen. Ik zou zelf niet meer zonder kunnen, maar kennelijk doe je het al maanden zonder, dus ik weet niet of je iets aan mijn input hebt. ‘s nachts ligt onze baby bij ons op de kamer. Wij hebben met camera maar wel bewust zonder wifi. Bedenk maar zo: als jij toegang hebt tot de camera via internet, kan ieder ander met internet en een beetje handigheid er ook bij. Ik vind dat geen fijn idee.

2 jaar geleden

Hier wel echt regelmatig in gebruik nu ze klein is. Bij de oudste van 2 niet meer nodig want die hoor je echt wel🙈 wel zonder camera, dat is zat voor ons. Je gaat de geluiden van je kind heel snel herkennen Ik twijfelde ook en heb er uiteindelijk een bij de kringloop een gevonden voor 3 euro. Wat begon als uitproberen werkt prima want we gebruiken hem nu na 2 jaar nog. Misschien handig om zo eens uit te proberen?