19 Reacties

15 dagen geleden

Wij hebben een Philips babyfoon zonder camera en daar kunnen gewoon batterijen in

15 dagen geleden

Wij gaan ook kamperen van de zomer, maar heb je dan een babyfoon nodig? Er zit alleen toch tentdoek tussen jou en je slapende kindje? Of zie ik iets over het hoofd?

15 dagen geleden

Onze motorola heeft een aantal uren batterij nadat je de stekker eruit trok. De hele weg naar Normandie, zo'n 9 uur lang, kreeg ik regelmatig een pushmelding van dat ding vanuit de kofferbak 🤣

14 dagen geleden

Misschien dan gewoon videobellen met aan jullie kant het geluid uit?

14 dagen geleden

Ik denk dat als je in een tent een babyfoon gebruikt, dat je zoon echo geluid krijgt op de lijn.. 🙈 Volgens mijn is het niet echt nodig en hoor je ze wel gewoon.

14 dagen geleden

Wij gebruiken de app Bibino. Werkt echt perfect 👌🏻 … moet wel genoeg afstand tussen de telefoons zitten, anders inderdaad echo.

13 dagen geleden

Reactie op Liidewij

Wij gaan ook kamperen van de zomer, maar heb je dan een babyfoon nodig? Er ...
Hoi, het is omdat onze dochter eerder naar bed gaat en wij ons op dat tijdstip nog in de blokhut zullen bevinden die net wat verder weg ligt, vandaar. Als we in de tent slapen is het inderdaad niet nodig

13 dagen geleden

Reactie op Hannelore13

Onze motorola heeft een aantal uren batterij nadat je de stekker eruit trok ...
Hahaha 🤣 Werkt in ieder geval wel goed

13 dagen geleden

Misschien dan gewoon videobellen met aan jullie kant het geluid uit?
Dat is ook een en goeie inderdaad

13 dagen geleden

Reactie op Littl-one

Ik denk dat als je in een tent een babyfoon gebruikt, dat je zoon echo gelu ...
Van de afstand waarop wij zitten horen we haar denk ik niet. De tent is wel gewoon in zicht, maar qua geluid is dat te ver. Ook omdat er met veel mensen zijn en vaak in een groep nog samen zijn, hoor je t niet

13 dagen geleden

Reactie op ansie88

Wij gebruiken de app Bibino. Werkt echt perfect 👌🏻 … moet wel genoeg afst ...
Bedankt! Ik ga er ff naar kijken

12 dagen geleden

De app alfredcamera!

11 dagen geleden

Wij gebruiken de app Luna (iPhone). De telefoon van mijn man blijft in de tent en mijn telefoon nemen we mee naar een paar tenten verderop.

10 dagen geleden

Er bestaan babyphone apps ook inderdaad, ook zelfs mét camera (zeker als je voor de app wil betalen). Moet wel een van jullie de telefoon achterlaten in de tent bij jullie dochter! Zo doen wij het in ieder geval als we ergens zijn, we nemen de babyphone nooit mee.

10 dagen geleden

Misschien dan gewoon videobellen met aan jullie kant het geluid uit?
Zo doen we het ook altijd. Werkt prima.

3 dagen geleden

Heel erg bedankt voor jullie reacties, hier kunnen we mee vooruit! 🍀🥰

2 dagen geleden

Elkaar bellen op facetime , goedkoop en werkt goed 😂