11 Reacties

2 jaar geleden

Peuterschalen zijn in principe vanaf 9 maanden? En niet tot en met. Dus ik zou naar peuterschalen zoeken. Babyschalen zijn juist tot een maand of negen.

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Peuterschalen zijn in principe vanaf 9 maanden? En niet tot en met. Dus ik ...
Ah dat wist ik niet. Bedankt voor je reactie !

2 jaar geleden

Je zou ook kunnen kijken naar een (tweedehands) normaal fietsstoeltje en die in de bakfiets bouwen, dat gaan wij binnenkort doen

2 jaar geleden

Onze 9maander zit in een peuterschaal van melia. Weet niet of die in de urbanarrow past. Hij zit er wel goed in

2 jaar geleden

Reactie op DTuMa

Je zou ook kunnen kijken naar een (tweedehands) normaal fietsstoeltje en di ...
Dat systeem heeft Gazelle Makki ook Nadeel is dat je de bak niet nog kunt gebruiken voor de buggy of de boodschappen bijvoorbeeld. Wij hebben de kinderen op het bankje een kunnen in de bak op de bodem nog bagage meenemen

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Dat systeem heeft Gazelle Makki ook Nadeel is dat je de bak niet nog kunt ...
Ah ik zag een fietsstoeltje op het bankje vastgemaakt, in de bakfiets.nl . Wel zo fijn om ruimte over te houden inderdaad!

2 jaar geleden

Melia peuterschaal! Werkt perfect en staan ook veel op MP

2 jaar geleden

Reactie op Logv

Melia peuterschaal! Werkt perfect en staan ook veel op MP
Ja deze hebben wij ook! Ook voor onze urban arrow en kind is helemaal gelukkig 😊

2 jaar geleden

Reactie op Nienetjuhh

Ja deze hebben wij ook! Ook voor onze urban arrow en kind is helemaal geluk ...
Wij hebben zelf een Lovens maar de Melia gekregen van vrienden die UA hadden.. hij past in alle bakfietsen en is perfecte tussen oplossing Indd! Onze kleine zit er al in vanaf 8 maanden..

2 jaar geleden

Melia peuterschaal hebben wij voor op de Urban Arrow, is echt super!! Je hebt er een systeem voor wat je kan kopen voor de bevestiging, maar manlief heeft er zelf wat voor gemaakt

2 jaar geleden

Volgens mij is een peuterschaal voor wanneer je kindje zelfstandig kan zitten. Een babyschaal kun je kantelen en is voor kleinere babies geschikt. Ik heb ze allebei liggen, maar onze dochter (9,5m) kan nog niet in de peuterschaal..