18 Reacties

vorig jaar

Ik heb houten servies van lassig met een zuignap!

vorig jaar

Ik heb toevallig deze week een setje van liewood gekocht. Met een siliconen bordje, bakje, bekertje en lepeltje. Heel fijn! Het is niet met van die zuignappen. Maar er zitten wel bolletjes onder het servies zodat het niet heel makkelijk over de tafel schuift. En de kleine kan het lepeltje daarvan echt al heel goed zelf vasthouden en in haar mond stoppen.

vorig jaar

Bij de kwantum hebben ze hele leuke (en niet duur ) met een zuignap

vorig jaar

Reactie op Sineadx

Bij de kwantum hebben ze hele leuke (en niet duur ) met een zuignap
Deze bedoel ik

vorig jaar

Deze hebben wij , super fijn met zuignap :) https://www.loflie.shop/product-page/loflie-eet-setje

vorig jaar

Ik heb die van Jollein en van Amazon maar ze blijven echt niet zitten op het blad van de tripp trapp! Heeft een van jullie toevallig zuignappen gevonden die wel op dat blad blijven zitten?

vorig jaar

Ik heb veel van panda ear, via Amazon. Heel tevreden over.

vorig jaar

Reactie op Mieke_C

Ik heb veel van panda ear, via Amazon. Heel tevreden over.
Welke dan als ik vragen mag :-)

vorig jaar

Reactie op mama0208

Ik heb die van Jollein en van Amazon maar ze blijven echt niet zitten op he ...
Wij hebben het blad voor de tripp trapp nog niet aangeschaft, dus kan geen antwoord geven op jouw vraag. Vroeg me af of zo'n blad echt nodig is om aan te schaffen, of dat aanschuiven aan de tafel ook prima werkt. Wat is jouw ervaring daarmee?

vorig jaar

Wij hebben het blad voor de tripp trapp nog niet aangeschaft, dus kan geen ...
Ik vind het wel echt heel fijn! Als ze het eten gaan rondschuiven blijft het gewoon op haar blad namelijk. Daarnaast kan je hem er ook makkelijk afhalen en aan tafel bijschuiven. Ook kan ik speelgoedjes op het blad leggen en dan is ze ff zoet als ik kook etc, ook heel handig! Het blad heeft alleen een gekke ‘textuur?’ Waardoor die siliconen bordjes gewoon niet blijven zitten🥲 dat is het enige nadeel. Maar heel eerlijk babies maakt het niks uit of ze een bord hebben😂

vorig jaar

Reactie op mama0208

Ik vind het wel echt heel fijn! Als ze het eten gaan rondschuiven blijft he ...
Goede tip voor tijdens het koken inderdaad! Haha nee een bord is niet perse nodig😂

vorig jaar

Reactie op Tjm

Welke dan als ik vragen mag :-)
Deze Heb ook de bordjes hiervan

vorig jaar

Munchkin. En verder gewoon action buiten servies 😅🤭
Waarom wil iedereen met zuignap? Ik had dit niet bij de eerste en heb het eigenlijk ook nooit gemist. Ja er is 2x een kommetje van de stoel gevlogen maar toen was hij dan ook meteen “klaar” met eten. Is zo’n zuignap niet heel onhandig met stapelen in de kast en in de vaatwasser? En wat is het voordeel?

vorig jaar

Reactie op NumberTwoOnTheWay

Waarom wil iedereen met zuignap? Ik had dit niet bij de eerste en heb het e ...
Mijn dochter heeft nu denk ik 50 keer iets gegeten met 6 maanden waarvan er 50 keer alles op de grond is beland dus is denk ik voor iedereen verschillend hoe je kindje ermee omgaat☺️

vorig jaar

Reactie op NumberTwoOnTheWay

Waarom wil iedereen met zuignap? Ik had dit niet bij de eerste en heb het e ...
Hier ook nooit zuignap gehad en nooit gemist. dochter is 2.5 en zoon een halfjaar. Maar ik ben sowieso van zo min mogelijk aanpassen op babies tenzij het echt niet anders kan. Liefst gewoon zo snel mogelijk meedoen met de rest en ze dat aanleren. Ipv later alsnog. Gaat hier vooralsnog prima.

Reactie op mama0208

Mijn dochter heeft nu denk ik 50 keer iets gegeten met 6 maanden waarvan er ...
Oh haha maar met 6 maanden heeft die van ons nog nooit een bakje in de handen gehad daar zit ook wel verschil in denk ik. En misschien dat we bij dit kindje het nut van zuignapjes in gaan zien haha. Zat er bij de eerste ook wel bovenop, dat gaat bij een tweede minder. Maar dan nog lijkt het me irritant in de vaatwasser. Die van ons laat overal water in staan 😏

vorig jaar

Reactie op mama0208

Mijn dochter heeft nu denk ik 50 keer iets gegeten met 6 maanden waarvan er ...
Ik weet uit ervaring. Dat je kan gebruiken wat je wilt... Maar er ligt altijd eten op de grond.. Zuignap of niet..