7 Reacties

één jaar geleden

Ik ga elke week babyzwemmen met onze dochter en heb afgelopen weekend toch maar een zwangerschapsbadpak aangeschaft mijn bikini zat niet fijn meer. Das stiekem gekoopt dat ik een bikini wel aan kon blijven houden

één jaar geleden

Waar jij je goed in voelt. Ik heb een tankini omdat de verhouding heup (maat L) en taille (maat S) niet gaat met badpakken, maar een blote buik vond ik ook niet meer fijn aan het einde. Die van mij is van esprit, zit best wel goed. Of je koopt een sport bikini? Dan heb je vaak ook stevige bovenstukjes.

één jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Waar jij je goed in voelt. Ik heb een tankini omdat de verhouding heup (maa ...
Oh tankini kan natuurlijk ook nog! Ja lijkt me ergens ook fijn om het “beschermd” te hebben. Bedankt !

één jaar geleden

Reactie op Elineam

Ik ga elke week babyzwemmen met onze dochter en heb afgelopen weekend toch ...
Is een zwangerschapsbadpak nog wel te dragen na een zwangerschap of zit er wel duidelijk een buik in?

één jaar geleden

Ik draag al vanaf week 13 een positiebadpak, voornamelijk vanwege de groeiende borsten. Ik heb er 1 van decathlon en als je (nog) niet zo’n grote buik hebt, kun je hem ook gewoon dragen. Als je wat dichterbij komt zie je dan wat rimpeltjes, maar niet echt ruimte ofzo. Het is toch meer elastisch.

één jaar geleden

Reactie op Angelll

Is een zwangerschapsbadpak nog wel te dragen na een zwangerschap of zit er ...
Durf ik niet te zeggen. Ik heb hem afgelopen weekend in de aanbieding bij de prenatal gekocht. Mijn buik is al best flink dus zit nu al mooi en fijn. Maar ik had hem nodig voor het babyzwemmen met mijn dochter...

één jaar geleden

Reactie op Angelll

Is een zwangerschapsbadpak nog wel te dragen na een zwangerschap of zit er ...
Nee daar zit wel echt een 'buik' in. Ik heb in mijn vorige zwangerschap tot 36 weken gezwommen en daarna (na de geboorte) zat het veel te los bij mijn buik. Bij een bikini met 32 weken had ik dat mijn schaamstreek er een beetje bovenuit kwam door het groeien van mijn buik 😅 maatje groter had misschien wel beter gepast!