21 Reacties

3 jaar geleden

Een leuk patroontje dat dun is en in de breedte gaat (strookje op 1/1.5m hoogte). Of een combinatie maken van 2 verschillende behangsoorten boven en onder, maar lijkt me wat meer werk. En zou me niet verbazen als je custom ook iets kan ontwikkelen voor jullie maat

3 jaar geleden

Sierlijsten of een mooie grote behangcirkel?

3 jaar geleden

Hier ook niet al te grote kamer. Wij hebben 1 muur met deze print behangen. Is van de kwantum. Ik vind het net lijken alsof iemand met een penceel allemaal dieren op de muur heeft getekend 馃槏

3 jaar geleden

Wij hebben ook een kleinere kamer en daarom voor een zachte kleur gekozen voor ons kindje. De meubels zijn wat donkerder van kleur en zo is het contrast ook mooi.

3 jaar geleden

Bij Etsy kun je behang helemaal qua formaat op jouw muur aanpassen. Ze hebben heel leuke& niet duur! Wij hebben ervoor gekozen om de bovenste helft van de muur te behangen en daaronder te schilderen

3 jaar geleden

Reactie op Kinderwens96

Bij Etsy kun je behang helemaal qua formaat op jouw muur aanpassen. Ze hebb ...
Ja daar twijfelen daar over. Ik ben bang dat je dan een rand ziet van het behangpapier?

3 jaar geleden

Reactie op MLE21

Ja daar twijfelen daar over. Ik ben bang dat je dan een rand ziet van het b ...
Wij twijfelen nog om er een latje oid overheen te plakken

3 jaar geleden

Reactie op Kinderwens96

Oh heeel mooi! En ben je wel vanaf het plafond begonnen?

3 jaar geleden

Behang in 1 kleur en dan leuke losse deco op de muur? Wij hebben bij eenvrolijkekinderkamer houten boerderijdieren gekocht. Deze hangen aan de muur met zo'n schilderijen-rails. Tzt heel makkelijk te vervangen zonder gaten in de muur

3 jaar geleden

Reactie op Kinderwens96

Wij gaan dit ook zo doen indd, en dan wel een mooie sier'lijst' als tussenscheiding en in de zelfde kleur geschilderd als de muur!

3 jaar geleden

Je kan ook gaan voor behang met een herhalend patroon, dan maakt de hoogte van de kamer niet uit. Wij hebben er hier een van: https://www.estahome.nl/kinderbehang/

3 jaar geleden

Reactie op MLE21

Oh heeel mooi! En ben je wel vanaf het plafond begonnen?
Dankjewel! Jazeker, maar eerst de onderkant geschilderd tot iets over de helft

3 jaar geleden

Helemaal blij en trots op het eind resultaat. Het is neutraal, we willen niet weten wat het gaat worden 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Sannev86

Helemaal blij en trots op het eind resultaat. Het is neutraal, we willen ni ...
Ookal zo leuk! We gaan denk ik ook gewoon voor half half. 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Sannev86

Heel gaaf!馃槏

3 jaar geleden

Reactie op Sannev86

Ow wauw! Waar komt dat behang vandaan als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Bij Fotobehangshopz kun je de maten van de muur aangeven en dan past ie de print erop aan! Weet niet hoe hoog je muur is, maar wellicht de moeite! Deze hebben wij hier ook gekocht ivm nieuwbouwmuren die hoog zijn :-)

3 jaar geleden

Reactie op ADJ24

Bij Fotobehangshopz kun je de maten van de muur aangeven en dan past ie de ...
Oh die is ook mooi! Wij hebben gekozen voor een wereldkaart dus als je hem passent wil hebben krijg je of een hele uitgerekte of veel witruimte. Dus heb hem nu gekocht dat het behang tot iets lager dan Halfweg komt en de rest gaan we verven zoals bij de voorbeelden hier. Ben heel benieuwd. Dochterlief had een donkerblauwe kleur gekozen die ik heel mooi vind maar ben bang dat donker blauw de ruimte kleiner laat ogen..

3 jaar geleden

Oohja, dat is dan inderdaad lastiger! Maar goed idee dan, dat verven :-) Hmm ja zou kunnen, maar het overgrote deel is wel licht, dus valt vast mee!

3 jaar geleden

Reactie op Boerinn

Ow wauw! Waar komt dat behang vandaan als ik vragen mag?
Bij www.walloha.com En het is echt super makkelijk om aan te brengen 馃槈