65 Reacties
2 jaar geleden
Ze zit er niet bewust achter, maar kijkt onbewust toch af en toe wel eens mee. Als ik zie dat ze ernaar kijkt, draai ik haar om of leg haar even weg, maar die paar minuutjes vind ik af en toe niet zo erg.
Mijn zoontje van 3,5 mag altijd in de ochtend bij het ontbijt en savonds voor het slapen gaan even kijken, dus kan zijn dat ze aan wel eens iets meekrijgt als ze de fles krijgt, maar nog zeker niet bewust hoor....
2 jaar geleden
Hier ook nooit tv. Kan me wel voorstellen dat ouders die wel soms even tv laten kijken je vraag een beetje oordelend vinden klinken, maar de toon is altijd moeilijk te interpreteren op een forum.
2 jaar geleden
Hier wel, ook ik weet hoe daarover discussies kunnen ontstaan. Je moet niet denken aan hele uren tv😂 maar als ik even snel iets moet doen dan zit ze lachend paar minuten achter de tv 🤷🏼♀️
2 jaar geleden
Onze oudste keek na 1 jaar pas voor het eerst tv en nu (bijna 4) mag ze op zondagochtend een programma kijken en af een toe aflevering van ongeveer 15 minuten 1 of 2 avonden per week.
Alleen tijdens autovakanties maken we een uitzondering en mag ze bijvoorbeeld een film kijken tijdens een lange rit.
Zelf kijken wij ook geen tv overdag en savonds altijd pas als de kinderen slapen (zomers eigenlijk helemaal niet) dus bij de 2e wil ik hier niet echt iets in veranderen.
2 jaar geleden
Nou van de 17 miljoen (als het niet meer is) mensen die er in Nederland wonen ben je vast niet de enige die haar baby geen TV laat kijken 🙂😉
2 jaar geleden
Onze baby kijkt geen tv of filmpjes. Mijn peuter van 2,5 wel, bijvoorbeeld het Sinterklaas journaal elke avond nu en straks de intocht 😊!
2 jaar geleden
Nee hoor, hier staat de tv overdag ook nooit aan, ook niet voor onze 2,5 jaar oude dochter. Ongeveer 1x per week kijkt onze oudste een paar filmpjes op mijn telefoon als ik haar nagels knip en bij opa mag ze filmpjes kijken. Verder voeden we haar - nu het voorschools nog kan - zonder digitale middelen op.
Alle variaties komen voor en iedereen moet doen wat bij hen past, of dat nu de hele dag tv kijken is, of nooit de tv aan. We doen allemaal ons best en dat is het belangrijkste 😊
2 jaar geleden
Ik kolf fulltime en zet mijn kleine van drie maanden soms tijdens het kolven wel in de wipstoel met Hey Bear oftewel dancing fruits op Youtube, ik ga hem niet een kwartier lang laten krijsen en vasthouden is gewoon lastiger dan.