9 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben ook uit België mijn zoon is 5 maanden oud (nog niet besneden) wou het zou graag al nu laten doen. Maar kheb paar keren gebeld naar ziekenhuizen en telkens zeggen ze “ofwel voor 3 maanden laten besnijden ofwel na 6 maanden…” dus nog even wachten totdat hij 7 maandjes wordt:(

2 jaar geleden

Reactie op galyailieva

Ik ben ook uit België mijn zoon is 5 maanden oud (nog niet besneden) wou he ...
Ik denk dat hoe meer wachten hoe erger het wordt voor hun. Ik wou dat ik het al deed toen hij nog newborn was 🙊

2 jaar geleden

Misschien het kind zelf de keuze laten maken als hij 18 is

2 jaar geleden

Ik denk dat hoe meer wachten hoe erger het wordt voor hun. Ik wou dat ik he ...
Ja vind ik ook.. maar toen hij geboren was, was zijn sleutelbeen gebroken dus hij had al pijn en ik wou hem toen nog nie laten besnijden het was al te lastig voor hem… in Gent willen ze dat niet doen idk waarom op een leeftijd van 1 jaar wil ik het zeker niet laten doen omdat hij dan groot genoeg is en gaat meer bewust zijn van alles.. denk ikk

2 jaar geleden

Reactie op Jenifer92

Misschien het kind zelf de keuze laten maken als hij 18 is
Niks mis mee waarschijnlijk.. maar wij hebben besloten om het nu te laten doen. :)

2 jaar geleden

Reactie op galyailieva

Ja vind ik ook.. maar toen hij geboren was, was zijn sleutelbeen gebroken d ...
Wat jammer, gaat het nu al beter met hem? In Gent pas vanaf 1jaar dan?

2 jaar geleden

Wat jammer, gaat het nu al beter met hem? In Gent pas vanaf 1jaar dan?
Ja nu is hij heel beter gelukkig.. niet echt vanaf 1 jaar maar ze willen het na 6 maanden doen… ik begrijp de logica ook niet… ze zeggen hoe jonger hoe beter en dan willen ze het niet doen op een leeftijd van 5 maanden raaar

2 jaar geleden

jullie kunnen terecht in leuven die doen het wel gewoon

2 jaar geleden

Reactie op Didem68

jullie kunnen terecht in leuven die doen het wel gewoon
Heb je een idee hoe ze het doen daar dan? Welke verdoving etc..