15 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben de nana beebi rugtas ik ben er echt blij mee. Ik krijg nu een 2e en ben aan het kijken of een normale tas miss handiger is als ik straks voor 2 kleintjes dingen moet nee nemen me zoontje is nu 14 maanden .

2 jaar geleden

Ik ga voor deze. Maar die is wel heel erg prijzig.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij hebben een "gewone" rugzak. Omdat je die ook makkelijk kunt combineren met de draagzak en het dan ook handig is en tas te hebben waar je man ook mee wil lopen. Werkt voor ons prima! Ligt er ook aan wat je met de tas wilt. Wij wandelen heel veel en dan is een goede rugzak echt fijner dan een vaak wel veel mooiere luiertas. Maar ga je 'm toch standaard aan je wandelwagen hangen of kort dragen, dan is een mooie tas natuurlijk leuker.

2 jaar geleden

Wij hebben een “gewone” cowboybag. Werkt prima en je hebt speciale hengsels eraan voor aan de kinderwagen.

2 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo luierrugtas gekozen. Zag er praktisch uit en hier wil mijn man ook mee rondlopen haha.

2 jaar geleden

Nanabeebi is echt een aanrader! Nog altijd heel blij mee.

2 jaar geleden

Ik heb nu een grote schoudertas en achteraf had ik liever een rugtas (zo'n model als Eastpak) gehad. Ben je een type dat voor elk spulletje een apart vakje wil? Dan zo'n speciale luiertas. Ik gooi alles er logisch in een vind t wel weer wanneer ik het nodig heb.

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Ik heb nu een grote schoudertas en achteraf had ik liever een rugtas (zo'n ...
Ja dat! En bij de Hema oid heb je ook zo een etui of organizers gehaald, die heb ik een paar. Of je knoopt het reserve setje kleding in een hydrofiele doek.

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Ja dat! En bij de Hema oid heb je ook zo een etui of organizers gehaald, di ...
Idd, ik heb reservekleding in een ziplock vrieszakje (ook handig mocht er eens wat lekken) en de luiertaart etc in een verschoonetui met zo'n matje eraan. Verder verandert het in de loop van de tijd wat je nodig hebt. Eerst voeding etc, nu gaat er een beker en wat speelgoed in

2 jaar geleden

Bij de eerste heb ik gewoon een mooie grote cognac kleur tas gekocht bij de kruidvat, maar die is nu helaas kapot Via Vinted een nana beebi tas gekocht voor €10 Ik ga voor een tas echt geen hoop geld betalen 😁

2 jaar geleden

We hebben een luier rugtas gekocht. Erg blij met dat het een rugtas is, een schoudertas is echt minder handig als je ook een baby of maxi Cosi op je arm draagt. Het had niet per de een luiertas hoeven zijn. Een gewone rugtas met meerdere vakken had ook volstaan. Het is wel handig om een apart vak te hebben voor bijvoorbeeld een mini potje sudocrème en een thermometer.

2 jaar geleden

Ik heb een mooie luierrugzak van lassig

2 jaar geleden

Deze gekocht en binnen gekregen en lijkt mij heel fijn met veel verschillende vakken om dingen een vaste plek te geven ✔️ Bekijk Luiertas Rugzak - Incl. Buggy / Kinderwagen Haken en verschoningsmat - Complete Set - Zwart van Zedar op: https://www.bol.com/nl/p/luiertas-rugzak-incl-buggy-kinderwagen-haken-verschoningsmat-complete-set-zwart-van-zedar/9300000098230864?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Wij hebben een nanabeebi idee tas en met 2 kids vind ik het wel echt de uitkomst. Alles past er makkelijk in inclusief sonde toebehoren voor de kleine meid.😊

2 jaar geleden

Wij hebben deze aangeschaft, las er veel positieve ervaringen over! Ben benieuwd