6 Reacties

2 jaar geleden

In mijn ervaring blijft dat zo lang wel bevroren! Daarnaast, als de kern nog bevroren is (sommigen zeggen zelfs als er nog ijskristallen te zien is), mag je de melk opnieuw invriezen. Ik zou het daar wel voor de zekerheid in de vriezer doen als je niet zeker weet of je alles gaat gebruiken. Of je kunt het wel laten ontdooien, en als je het niet gebruikt op een later moment aan je kindje geven, dan op dat moment zelf kolven en die melk weer in de vriezer doen.

2 jaar geleden

Reactie op bonnbon

In mijn ervaring blijft dat zo lang wel bevroren! Daarnaast, als de kern no ...
Ja ik wil het gelijk daar invriezen! Zo kunnen mijn partner en ik de dag erop wat leuks doen zonder onze kleine man, en hebben we al moedermelk voor hem zonder dat ik daar constant moet kolven 馃槄 Dank voor de tip!

2 jaar geleden

Ik ben ook naar familie geweest en heb melk in een koeltas met 2 bevroren koelelementen meegenomen. We hebben er bijna 3 uur over gereden en toen we aankwamen was de melk nog helemaal bevroren en kon ik het daar zo in de vriezer doen.

2 jaar geleden

Ik heb 1,7 liter met 4 icepacks in een koeltasje van Decathlon vervoerd en dat is helemaal bevroren gebleven. In elke geval 4 uur tijdens vervoer naar vliegveld, toen nog 2,5 uur tijdens de vlucht (maar in het ruim is het denk ik ook heel koud) en toen nog 2 uur met wachten op bagage enzo. Gaat prima.

2 jaar geleden

In een (goede) koeltas met icepacks komt dat wel goed! Ik heb zelf een keer gehad dat de melk om een suffe reden was gaan lekker en neem sindsdien wel ook altijd poeder als back up mee.