29 Reacties

2 jaar geleden

Ben altijd blij geweest met medela. Heb de vaak met korting gekocht bij wehkamp of Kruidvat volgens mij

2 jaar geleden

Ali express…

2 jaar geleden

Ik was erg tevreden met medela eigenlijk. Als je alleen een kleine voorraad wilt bewaren dan zou ik herbruikbare flesjes overwegen. Die kun je aan je kolf bevestigen, geen gedoe met overschenken en het scheelt natuurlijk plastic. En meenemen vanaf werk in die flesje voelde ook altijd een stuk veiliger dan in van die zakjes, qua kans op lekkages.

2 jaar geleden

Haal ze gewoon via bol! Heb die van QEY gehad maar geen slechte ervaring mee. Deze hebben vriendinnen ook gehad https://www.bol.com/nl/p/flouer-moedermelk-bewaarzakjes-met-schenktuit-extra-groot-240-ml-100-stuks-borstvoeding-bewaarzakje-borstvoeding-zakjes/9300000040033802?referrer=socialshare_pdp_androidapp Uiteindelijk zijn het gewoon zakjes. Het openmaken is vaak gewoon knippen. Zou de reviews bekijken. Medela nooit gehad want te duur. Wel belangrijk: bv afmeten in je kolf flesje niet in de zakjes. Dat klopt nooit namelijk.

2 jaar geleden

Ik heb bakjes van Philips Avent, die passen aan de kolf. Ik wilde geen wegwerpzakjes gebruiken 🙈 Ik weet niet of andere merken ook zoiets bijpassends hebben, maar het zijn fijn formaat bakjes. In herbruikbare opties zijn er inmiddels ook glazen potjes en silicone zakjes . https://www.bol.com/nl/nl/p/philips-avent-scf618-10-bewaarbekers-voor-babyvoeding-180-ml-10-stuks/9200000031296636/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-137793433177-S-1720095021499-9200000031296636&gclid=Cj0KCQjwiIOmBhDjARIsAP6YhSWUcazQlnfyMdg6Pp16KYw8g3HZGkHXvBcQ2pyf_rNIPE94CMvLnWkaAgF9EALw_wcB

2 jaar geleden

Ik heb die van Qey bij mijn eerste dochter gebruikt en heb er nog een hoop over. Ga deze gewoon weer gebruiken. Vond ze prima.

2 jaar geleden

Van Lanisoh? geen ervaring mee maar zie ze vaak op Instagram voorbij komen

2 jaar geleden

Ik heb deze de vorige keer gebruikt. Ze bevielen prima. Relatief goedkoop en goed te beschrijven. https://www.bol.com/nl/nl/p/120-stuks-moedermelk-bewaarzakjes-borstvoeding-zakjes-qey/9200000114266999/?s2a=

2 jaar geleden

Bedankt allemaal! Hier kan ik wat mee!

2 jaar geleden

Ik had ook medela. Bakjes is handig maar ik had inmiddels een mega voorraad dan heb je veel bakjes nodig en bakjes bezetten meer plek in de vriezer.

2 jaar geleden

Reactie op JosjeN

Ik heb bakjes van Philips Avent, die passen aan de kolf. Ik wilde geen wegw ...
Deze hebben wij ook gebruikt en ook voor de eerste hapjes/restjes maaltijd om later te geven zijn deze heel geschikt omdat een kindje van onder de anderhalf nog niet zoveel eet. En ze passen inderdaad op de kolf (horigen). Lekker duurzaam en weinig morsen met melk.

2 jaar geleden

Ik heb zowel bakjes van Philips Avent, als zakjes (gewoon een vd goedkoopste op bol.dom gekozen) de bakjes bewaard voor verse melk die de koelkast in ging, maar invriezen vond ik toch handiger in de zakjes.

2 jaar geleden

Ik had bij onze dochter gewoon de kleinste dichtzipzakjes van Ikea…

2 jaar geleden

Ik heb de zakjes van QEY gebruikt. Nooit last van gehad dat ze moeilijk open zouden gaan eigenlijk

2 jaar geleden

Ik heb die van flouer via bol.com

2 jaar geleden

Lansinoh, zijn BPA vrij 💕

2 jaar geleden

Je kan ook ijsblokjes zakjes gebruiken om daar de melk in in te vriezen.

2 jaar geleden

Ik zie iedereen dure zakjes aanraden😅 maar gewone ziplocks van de supermarkt zijn helemaal prima hoor haha.

2 jaar geleden

Ik zie iedereen dure zakjes aanraden😅 maar gewone ziplocks van de supermar ...
Zakjes vol hormoonverstorende BPA, denk dat vele dan liever wat meer betalen 😉.

2 jaar geleden

Ik zie iedereen dure zakjes aanraden😅 maar gewone ziplocks van de supermar ...
Ik vind die van flouer voor 22,95 voor 100 stuks echt goed meevallen. Zijn ook bpa vrij en hebben een schenktuit, veel handiger dan een diepvrieszakje https://www.bol.com/be/nl/p/flouer-moedermelk-bewaarzakjes-met-schenktuit-extra-groot-240-ml-100-stuks-borstvoeding-bewaarzakje-borstvoeding-zakjes/9300000040033802/