39 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij heb je ook voedingshemdjes. Daar zit dan een soort van ondersteuning in. En daar kun je dan je pads in doen :). Een hemdje zit snachts denk ik lekkerder ook dan een bh.

2 jaar geleden

Ik draag een soort topjes. Van die soft bh’s. Na 8 weken kwam ik de nacht eindelijk weer droog door. Daarvoor inderdaad altijd een nat bed 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Liselotte95

Volgens mij heb je ook voedingshemdjes. Daar zit dan een soort van onderste ...
Ik heb paar hempje gekregen die zijn van hm naar daar zit een elastiekeband in die hard is heb al nee proberen te slapen naar heb al snel uit gedaan 😵‍💫

2 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/lingerie/bhs/carriwell-slaapbh-1034640010.html?dwvar_1034640010_kleurnaam_60=Black&cgid=548#start=1 Ik heb deze een tijdje geleden gekocht. Zit niet straks maar glijdt ook net niet naar boven Ik kon er prima mee slapen

2 jaar geleden

Het verschilt heel erg per vrouw of/hoeveel je lekt hoor! Voor sommige vrouwen is het al voldoende om te slapen op een xxl hydrofiel. Ik heb niet veel gelekt. Ik had de voedingshemden van noppies, daar zit niet zo’n elastieken band in die je noemt. Ik had vrij grote (wasbare) zoogcompressen, die bleven daar prima in zitten en anders kan je er ook een hydrofiel in leggen die je paar keer dubbelvouwt. BH zou ik inderdaad vooral niet doen, vreselijk. Als ik een nacht met bh sliep en die net niet goed had gezeten, had ik de volgende ochtend allemaal knobbels in m’n borsten van verstopte melkkliertjes. Ging wel weer weg maar alsnog niet fijn.

2 jaar geleden

Sowieso bh zonder beugels! Beugels kunnen melkklieren afknellen. Ik sliep wel met bh vond ik fijner gezien dan de compressen blijven zitten. En ik kon wel aardig lekken in begin 🙈 maar inderdaad sommige slapen alleen op hydrofiel doek. Ik had deze in begin veel aan ook in de nacht, zijn een soort topjes. De padded delen haalde ik er wel uit haha MAMA Set van 2 padded voedings-bh‘s https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1050711011.html En toen ik weer ging werken en wist wat m’n nieuwe maat was had ik deze vaak aan: MAMA Set van 2 padded voedings-bh‘s https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1075923002.html Je had bij H&M ook soort topjes zonder bh sluiting. Maar die kun je dus ook niet losser doen Ik zou sowieso even je breedte opnieuw meten gezien je wat breder wordt tijdens zwangerschap. 😊

2 jaar geleden

Reactie op november11

Sowieso bh zonder beugels! Beugels kunnen melkklieren afknellen. Ik sliep ...
Slapen op een hydrofiel doek kan ik proberen maar ben nog al bewegelijk 😅 dus denk dat de doek en ik ergen anders belanden 🙈 ja weer niet als je een baby hebt hoe ik dan slaap 🤭 maar nu gaat voedingskussne ook door helle bed heen tot ergenis van mijn man die dat ding om zij. Oren krijg 😂 Even mijn brete opmeten is wel handig! En de link met. Bovenste bh's heb ik zitten fijn heb ze nu overdag aan 😊 kan proberen hoe snachts is

2 jaar geleden

Bralettess of soft bh (soort topje) werd mij geadviseerd door de kraamzorg voor de nacht.

2 jaar geleden

Reactie op happy96

Het verschilt heel erg per vrouw of/hoeveel je lekt hoor! Voor sommige vrou ...
Ik had ook vaak een hydrofieldoek die een paar keer was dubbelgevouwen in mijn hemd. Omdat dat wat groter en breder is blijft dat prima zitten. Beetje afhankelijk van je bouw en hoe je slaapt natuurlijk. Ik denk dat je even moet proberen wat werkt voor jou en je eigen manier moet gaan vinden.

2 jaar geleden

Van mijn vorige zwangerschap heb ik nog twee bh’s van de hm. Denk dat het deze zijn: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1074166002.html Als ik een dutje doe overdag kan ik hier ook prima mee slapen. Omdat er geen harde/dikke/padded stukken inzitten.

2 jaar geleden

Ik heb bij de hema tops gekocht zonder beugel, kan je dan ook makkelijk zoogcompressen achter doen. Werkt goed

2 jaar geleden

Nacht voedingsbh’s zijn fijn naar mijn mening… geen strakke randen of clips, maar je hoeft ze niet helemaal uit te doen om te kunnen voeden en de pads blijven goed op zijn plek zitten! Ik heb zelf deze van Carriwell bij Prenatal gehaald vorige zwangerschap: https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/voedingskleding/voedingsbh/carriwell-slaapbh-3785637.html?utm_medium=!!!id!!!_%20!!!affiliatedomain!!!&utm_campaign=datafeed&utm_source=affiliate&utm_campaign=custom_deeplink&utm_medium=531573_shopforward.nl&gbraid=0AAAAAC7b2-D4Cm7mh-78WWrKb6B_GQ6-4&gclid=EAIaIQobChMI65Kqxrnl_wIVV-N3Ch10SwK-EAQYASABEgLHgvD_BwE Maar ze worden heel veel aangeboden!

2 jaar geleden

Ik heb ook van mijn vorige zwangerschap nog voedingsbh’s. Deze zijn nu wat groot, zitten niet lekker voor overdag in ieder geval. Maar heb ze wel apart gelegd voor t geval ik nog mega borsten ga krijgen of evt voor snachts omdat ze dan misschien wel goed genoeg zitten.

2 jaar geleden

Na mijn vorige bevalling zweette ik de eerste week zo veel dat het bed hoe dan ook kletsnat werd en in per nacht twee keer een droog shirt aan kon trekken. Dus dat beetje melk kon er ook nog wel bij 😅. Pas later ben ik gaan slapen met een voedingsbh zonder beugels en met wasbare zoogcompressen er in. Je kunt ook kiezen voor een voedingshemdje met daarin compressen. Of gewoon doorlekken en elke avond een schoon shirt, mits je niet zoveel lekt dat je ook je hoeslaken moet verschonen.

2 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Na mijn vorige bevalling zweette ik de eerste week zo veel dat het bed hoe ...
Ik was dit alweer vergeten 😭😂 inderdaad, dat zweten was veel erger dan melk lekken.

2 jaar geleden

Ik heb trouwens in de kraamweek nog een tijdje deze in mijn bed gehad. Bekijk Medlogics wasbare incontinentie onderlegger - met instopstroken op: https://www.bol.com/nl/p/medlogics-wasbare-incontinentie-onderlegger-met-instopstroken/9200000082647557?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Toen ik een borstontsteking kreeg kon ik helemaal geen bh of top aan en heb ik hier naakt op gelegen, dan was het alleen deze mat wassen ipv het hele bed afhalen. Heb ook die wegwerp onderleggers geprobeerd maar die gingen nog meer zweten.

2 jaar geleden

Ik heb laatst van medela hele fijne nacht voeding bh's gekocht. Zijn zonder beugel en je kan beide kanten makkelijk opzij schuiven om borstvoeding te geven.😊

2 jaar geleden

Ik slaap in voedingsbhs. Van Noppies zonder beugel. Ligt/slaapt prima! Daar doe ik dan ook wasbare zoogcompressen in zodat mn bed niet nat wordt😆