10 Reacties
2 maanden geleden
Hier hebben we het nog niet gedaan. Dochter slaapt ook regelmatig niet door of is heel vroeg wakker en vind het fijn om er zelf dan te zijn. Ik denk dat het leuk wordt als ze er zelf om gaat vragen en het ook echt snapt dat ze een nachtje uit gaat. Geen idee wanneer maar dat zien we wel :)
2 maanden geleden
Onze dochter blijft willen slapen bij opa en oma alleen ze is daar sowieso een keer in de week een dag al Ze hebben geen babyfoon maar eigenlijk gaat dat altijd goed en je kunt haar wel horen als ze huilt. Ze hebben wel traphekjes maar ja ze is daar ook heel veel. Nou eerlijk te zijn was ze bij ons soms ook vier vijf keer pernacht wakker en sliep ze wij opa en oma en wens ik hun veel succes en sliep ze door dus ja eigenlijk gaat dat wel heel erg goed. Maar ze is nog nooit bij mijn schoonmoeder wezen slapen maar dat wordt hem ook niet want mijn man wil ook niet dat ze bij zijn moeder slaapt maar dat komt door de omstandigheden van het huis. Zijn moeder is hier wel blijven slapen om of te passen Als wij een bruiloft hadden dan waren natuurlijk de helft van de nacht wel thuis maar dat ging prima
2 maanden geleden
Ons zoontje wel, ook bij de tantes.. Zowel mijn ouders als de ouders van mijn vriend zijn niet zo moeilijk en zien het als "voor ons is het maar 1 slechte nacht, overleven we wel", hier hebben we geluk mee 😉
Overigens allemaal ook geen babyproof huis (geen traphekje etc) maar de babyfoon van ons geven we altijd mee, hebben ze die iig wel!
2 maanden geleden
Onze dochter slaapt al sinds haar geboorte 1x per week bij opa en oma. Afgelopen zomer is ze ook een weekje op vakantie geweest met ze. Dit ging altijd super goed. De laatste weken wordt ze in de nacht huilend wakker en vraagt ze om papa of mama. Hierdoor is ze afgelopen 2 weken niet blijven slapen.
Ik moet wel zeggen dat ze hun hele woning kinderproof hebben gemaakt en ook gewend zijn om er 1 of 2 keer in de nacht eruit te moeten.
2 maanden geleden
Zowel mijn ouders als schoonouders wonen dichtbij en hebben beide 1 vaste oppasdag. Met nog een 5 jarige erbij zijn ze al heel vaak uit logeren geweest en eerlijk, bij opa en oma sliep ze altijd beter dan thuis. Thuis moest ik er idd 1 of meerdere keren per nacht uit, bij de beide opa's en oma's was het 9 vd 10x "we hebben dr niet gehoord hoor". Dus ik zou het gewoon proberen, je verdient ook even een avondje lekker voor je zelf, en fijn doorslapen! Inderdaad Babyfoon meegeven, komt vast goed 😇. Probeer er van te genieten
2 maanden geleden
Onze dochter logeert regelmatig bij beide opa & oma’s. Vindt ze suuuper gezellig en ze slaapt er ook altijd goed
2 maanden geleden
Onze kleine is ook net twee en slaapt ongeveer 1 keer per maand bij zijn opa en oma. Gaat altijd goed. Meestal slaapt hij de hele nacht door en lekker lang ‘s ochtends, terwijl hij dat thuis maar de helft van de keren doet. Een enkele keer moeten ze er ‘s nachts uit, maar ook dan accepteert mijn zoontje wel dat opa of oma er is en niet pappa of mamma. Wij gebruiken het om lekker bij te slapen en praktische klusjes te regelen op zo’n dag.
2 weken geleden
2 dochters 5 en 2. En hebben beide al meerdere keren gelogeerd bij ouders of schoonouders.
Afgelopen vakantie zijn ze zelfs om en om mee met de caravan wezen kamperen op een camping bij ons in de buurt en het ging hartstikke prima.
Zowel ouders als schoonouders ook geen kids proof huis met traphekje (hebben wij zelf ook niet) en gaat gewoon prima.
Moeder en schoonmoeder hebben hetzelfde doorstaan als wij moeders nu. Die worden nog steeds van iedere kreun, zucht en kuch wakker in de nacht.
2 weken geleden
Toevallig deze week voor het eerst de hele week bij opa en oma gelogeerd omdat wij thuis gingen verbouwen. Opa en oma hebben uit zichzelf de deur hendels omhoog gezet en een traphekje gemonteerd. En verder genoeg vermaak en vertier. Denk dat ze straks niet eens meer naar huis wil ;)
vorige week
Onze jongens slapen altijd heerlijk bij opa en oma haha. S nachts niet wakker en s ochtends langer dan thuis. Maar mijn ouders zeggen ook altijd als ze wel keer wakker worden s nachts en ik moet eruit is dat ook geen ramp.