Beetje een gekke vraag maar sinds ik zwanger ben bloed ik heel snel als ik mijn bikinilijn scheer 馃檮 ik doe het nu dan ook niet zo regelmatig meer als eerst, maar wil het wel een beetje bijhouden.. vanmorgen gedaan en elke x bij toiletbezoek begint het weer te bloeden, niet echt fijn om dat te constateren want je bent gelijk bang dat het uit de vagina zelf komt 馃槴 herkent iemand dit & iemand tips hiervoor?
Ik merk wel dat mijn buik met het bukken er over heen niet makkelijk maakt 馃槄 misschien even een goede helende cr猫me gebruiken dat de wondjes goed dicht zitten.
Cethaphil (de potten) is fantastisch. Dit heb ik gebruikt tijdens chemotherapie op advies van de artsen. Dit is voor de gevoelige huid en kun je echt overal op smeren. De bekkenfysio raadt het ook aan.
Heb je overwogen elektrisch te scheren? Werkt voor mij veel beter, gewoon m ...
Dat is idd wel een goed idee ik heb het met het scheren van me benen. Nooit last van wondjes. Als ik nu klaar en. Heb ik zo 10 wondjes wat blijft bloeden
Bij mijn vorige zwangerschap deze gehaald, en eigenlijk nog steeds heel blij mee.. Het mesje word beschermd door het zeep blokje.. En ik heb eczeem.. Ook daar.. 馃槩 En dit gaat prima!