8 Reacties

3 jaar geleden

Ik merk wel dat mijn buik met het bukken er over heen niet makkelijk maakt 馃槄 misschien even een goede helende cr猫me gebruiken dat de wondjes goed dicht zitten.

3 jaar geleden

Cethaphil (de potten) is fantastisch. Dit heb ik gebruikt tijdens chemotherapie op advies van de artsen. Dit is voor de gevoelige huid en kun je echt overal op smeren. De bekkenfysio raadt het ook aan.

3 jaar geleden

Heb je overwogen elektrisch te scheren? Werkt voor mij veel beter, gewoon met een ladeshave.

3 jaar geleden

Reactie op flaming

Heb je overwogen elektrisch te scheren? Werkt voor mij veel beter, gewoon m ...
Oh dat is wel een goeie! Had ik nog niet aan gedacht ik ga er eens naar kijken thanks 馃檹馃徎

3 jaar geleden

Reactie op flaming

Heb je overwogen elektrisch te scheren? Werkt voor mij veel beter, gewoon m ...
Dat is idd wel een goed idee ik heb het met het scheren van me benen. Nooit last van wondjes. Als ik nu klaar en. Heb ik zo 10 wondjes wat blijft bloeden

3 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap deze gehaald, en eigenlijk nog steeds heel blij mee.. Het mesje word beschermd door het zeep blokje.. En ik heb eczeem.. Ook daar.. 馃槩 En dit gaat prima!

3 jaar geleden

Welk elektrisch scheerapparaat hebben jullie? Ik wil er eentje aanschaffen maar er zijn er zoooooooo veel

3 jaar geleden

Ik heb deze zs een hele gevoelige huid met scheren. Ook op mijn benen komen er wondjes. Heb al 4 verschillende, goede scheermesjes gekocht XD