12 Reacties
3 jaar geleden
Helaas geen idee wat het is, maar je had het dus ook bij de eerste al die gezond geboren is toch, dus daardoor zou ik me persoonlijk minder stressen hoewel het wel raar is dat de oorzaak niet gevonden wordt ..
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
De stress snap ik.. Artsen en vk weten niet wat het is? Als dat zo is zal ' ...
Jaa t heeft niks met de kleine te maken is wat me wordt verteld, dus ik hoop dat t ook dit x weer goedkomt 😅
T is gewoon apart!
3 jaar geleden
Is het echt in je urine of een vaatje in je vagina die geknapt is, en dat het in de urine lijkt?
3 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Is het echt in je urine of een vaatje in je vagina die geknapt is, en dat h ...
Echt urine, ik check altijd meteen erachter of het niet vaginaal is maar is nooit zo (gelukkig)
3 jaar geleden
Ik zou eens een verwijzing naar uroloog vragen, evt kijken in de blaas.
Dit lijkt me niet normaal. En als je nieren het lastig hebben, kan dat op lange termijn schade opleveren
3 jaar geleden
Ik dacht wel iets gelezen te hebben over dat je tijdens de zwangerschap eerder klachten kan hebben rondom de blaas en urinewegen, maar weet niet hoe correct dat is en of het daar dan ook mee te maken heeft.
3 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Ik zou eens een verwijzing naar uroloog vragen, evt kijken in de blaas.
D ...
Ze hebben al in mn blaas gekeken, heb een renogram gehad en een ct.. kwam allemaal niks uit 😅
3 jaar geleden
Bij mij waren het een gesprongen bloedvaten in de baarmoedermond. Uit de echo werd duidelijk dat het niet uit de baarmoeder komt. Ik zag alleen oud bloed bij het afvegen. Dit is mijn 2e zwangerschap en volgens de echoscopist komt vaginale bloeding in het 1ste trimester vaker voor bij vrouwen die eerder zwanger zijn geweest/ zijn bevallen. Dat zou bij jou ook het geval kunnen zijn, maar misschien heb je een blaasontsteking. Bij de meeste huisartsen in Nederland kun je in de ochtend een beker urine inleveren en kun je in de middag bellen voor de uitslag. Mijn vk gaf aan dat bij bloeding vanaf 16 weken de gynaecoloog wordt ingeschakeld om te controleren of er sprake is van een infectie, poliep. Ik hoop dat je er gauw vanaf bent. Als je zorgen hebt niet twijfelen en meteen de vk bellen. Take care ❤️
3 jaar geleden
Reactie op dutchbarbergirl
Ze hebben al in mn blaas gekeken, heb een renogram gehad en een ct.. kwam a ...
Ct tijdens je zwangerschap? 🙄