20 Reacties

vorig jaar

Hey, ik zou indd naar een maatje groter gaan, ik doe mijn dochter altijd 1 kg eerder naar een nieuwe luier om blowouts te voorkomen

vorig jaar

Reactie op Sineadx

Hey, ik zou indd naar een maatje groter gaan, ik doe mijn dochter altijd 1 ...
Jaa ik ook! Maar maat 5 is vanaf 12 kilo en ze is nu 9 In dat geval tho heeft iemand interesse in 400 luiers maatje 4😂
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Hier hetzelfde verhaaltje wel met een jongen 🙄 vroeger nooit problemen gehad maar de laatste tijd gebeurt het ook vaker. Ik denk dat dat is door de tandjes want het kan ook wel ruiken soms 🙈 ik gebruik ook pampers premium protection maat 5 dus daaraan zou het niet liggen🤣 je kunt wel altijd proberen who knows. Kijk even op Bol daar is nu een goeie aanbieding op die pampers heb het zelf ook besteld 🥰

vorig jaar

Hier gebeurde dat ook wij gebruiken nu 4+ die zitten net wat hoger ! Wij gebruiken wel Kruidvat of Lidl weet niet of pamper dat ook heeft.

vorig jaar

Hier hetzelfde verhaaltje wel met een jongen 🙄 vroeger nooit problemen geh ...
Die geur is erg he! De eerste 6 maanden nooit wat geroken maar nu… gister liep ik door de supermarkt en vroeg een oma of ik haar niet eens zou verschonen🙈 (Ja gerda als dat kon had ik dat meteen gedaan)

vorig jaar

Je kan een maatje groter proberen of een ander merk. Hier 's nachts maanden Pampers (premium protection, harmonie) aangehad en opeens lekte ze steeds door. Hier was de oplossing Woezel en Pip vd Etos, ook nog een stuk goedkoper🙃

vorig jaar

Reactie op mama0208

Jaa ik ook! Maar maat 5 is vanaf 12 kilo en ze is nu 9 In dat geval tho he ...
Ja zeker! ☺️

vorig jaar

Wij hadden dit ook en bij ons was de truc om hem ‘s ochtends niet in de newborn set te zetten, maar op zijn buik in de box te laten spelen. Hierdoor kroop het niet meer naar boven en dat scheelde aanzienlijk in het schoonmaakwerk.

vorig jaar

je hebt ook kans dat het er eerder uitloopt door een te ruime luier, maar zal meevallen dus. Maar ook met een te strakke romper bvb. En inderdaad sommige merken werken beter voor andere kindjes qua pasvorm. Wellicht dat je kan kijken naar eten dat de poep wat vaster laat zijn. Hier poept hij het vaakst als hij op zn buik aan het trainen is. Ik leg hem dus vaak eerst even op zn buik met opstaan / voor we weggaan en verschoon daarna dus. Als jouw dochter het met zitten heeft kan je zoiets ook proberen dat je haar bewust even laat zitten en goed oplet als je denkt dat ze poept en dan gelijk eruit halen zodat het niet de kans krijgt op zo te verspreiden dat ze lekt.

vorig jaar

Dit heeft mijn zoontje ook vaak gehad! Pampers baby-dry luiers hebben een soort extra flapje bovenin achteraan, wat toch best vaak wat tegenhoudt! Gaat heel goed de laatste tijd 😊!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Je zou ook nog een overbroekje van een wasbare luier over de wegwerp luier kunnen doen? Die zitten wat strakker, waardoor het de poep misschien tegenhoudt 🤗 pampers heeft ook een hybride variant waarbij je een overbroekje hebt met wegwerp inleggers.

vorig jaar

Reactie op Au3-20

Je zou ook nog een overbroekje van een wasbare luier over de wegwerp luier ...
Hier werkt dit super goed om het lekken tegen te gaan! Ze poept hier meestal ‘s ochtends dus we doen die erover heen totdat ze gepoept heeft. Neemt wel iets meer ruimte in bij de romper en het broekje.

vorig jaar

Kruidvat maat 4 is anders dan bijvoorbeeld bon bebe maat 4 (huismerk luier van Plus). Bon bebe is iets ruimer, die gebruik ik voor de nacht. Kiddo is hier ook 9/9,5 kilo. Misschien suf maar zorg je dat het randje van de luier bij de rug goed uitgevouwen is? Dat maakt nog wel eens het verschil hier.

vorig jaar

Probeer anders eens wat verschillende merken. Etos zat bij mij vrij dun gebouwde oudste kind vrij slecht (ook spuitluiers), maar bij mijn wat voller gebouwde tweede zitten ze super. Ik zou wat kleine verpakkingen van verschillende merken kopen en kijken of dat wat uitmaakt.

vorig jaar

Reactie op AmyAnoniem

Probeer anders eens wat verschillende merken. Etos zat bij mij vrij dun geb ...
Jaa slim! Kruidvat zit hier echt niet goed en lupilu ook niet. Zal etos is proberen want pampers is ook niet alles

vorig jaar

Ik gebruik luiers van de albert heijn vind ik echt top luiers en houden meer dan die van de kruidvat

vorig jaar

Reactie op Esmayxx__

Ik gebruik luiers van de albert heijn vind ik echt top luiers en houden mee ...
Had ik vanmiddag gekocht.. maat 5. Geen blowout achterop maar tussen de beentjes voor de verandering😂

vorig jaar

Reactie op mama0208

Had ik vanmiddag gekocht.. maat 5. Geen blowout achterop maar tussen de bee ...
bij de beentjes klinkt wel als te groot

vorig jaar

Reactie op mama0208

Had ik vanmiddag gekocht.. maat 5. Geen blowout achterop maar tussen de bee ...
Oh top jaa dan werkt dat dus ook niet echt😂

vorig jaar

Hier scheelt het vaak wel als we aan de achterkant het bovenste randje naar binnen vouwen.