13 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben bezig met dezelfde zoektocht. Ik kwam op de kettler of deryan uit, omdat die pinolino niet zo compact kan worden ingeklapt, je moet de wielen er bijvoorbeeld af halen. De Kettler lijkt me qua inklappen erg gebruiksvriendelijk, maar is wel weer duurder dan de deryan. Dus ik volg graag even mee als iemand ervaring heeft met deze bolderkarren.

2 jaar geleden

deryan vind ik een heel prettig praktisch merk. geen ervaring met hun bolderkar, maar hij staat mij wel erg aan.

2 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

deryan vind ik een heel prettig praktisch merk. geen ervaring met hun bolde ...
deze is voor ons ook nog wel een optie, dan een kinderwagenparasol erop op zonnige dagen. De niet- zonnige dagen hoef je die dan niet te slepen https://www.bol.com/nl/p/zedar-bolderkar-opvouwbaar-200l-bolderwagen-met-stevig-frame-inclusief-opbergtas-bodemplaat-zwart/9300000152292323?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Wij hebben deze voor de vakantie en dagjes weg, ik ben er heel erg blij mee https://www.obelink.nl/obelink-duo-solar-bolderkar.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAtt2tBhBDEiwALZuhAANPeFykVCxdu5STpir_rhMqxmtErk8ca5acAb_xJi1LtrHic88phRoCnbIQAvD_BwE Vond hem een stuk betaalbaarder dan de gene die je noemde en ik vond het vooral belangrijk dat de kids erin kunnen zitten (uit de zon) en spullen erin passen… we hebben kinderwagen/buggy als het om echt comfort gaat… onze oudste is bijna 3 en wil er toch in/uit en regelmatig lopen… Maar dat is je eigen afweging natuurlijk 😊

2 jaar geleden

Reactie op Logv

Wij hebben deze voor de vakantie en dagjes weg, ik ben er heel erg blij mee ...
maar hier zitten geen gordels in toch? Dat vind ik persoonlijk weer jammer aan deze modellen.

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

maar hier zitten geen gordels in toch? Dat vind ik persoonlijk weer jammer ...
Klopt, geen gordels. Vonden wij niet nodig.. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Logv

Klopt, geen gordels. Vonden wij niet nodig.. 😊
Dat hebben wij met onze oudste zeker wel nodig, anders is ie waarschijnlijk vrij snel en keer weg :)

2 jaar geleden

Reactie op Logv

Wij hebben deze voor de vakantie en dagjes weg, ik ben er heel erg blij mee ...
hier keek iknook inderdaad naar maar ben bang voor de wielen in bijv het zand. de “duurdere” variant lijkt me iets steviger. kunnen ze gewoon in het zand ?

2 jaar geleden

Wij hebben toch de kettler besteld, zal laten weten wat ik we er van vinden nadat hij binnen is. Wel duurder inderdaad, maar ook wel steviger verwacht ik zo.

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Wij hebben toch de kettler besteld, zal laten weten wat ik we er van vinden ...
jammer dat ze niet echt samen te testen zijn in een winkel he

2 jaar geleden

Reactie op semmygmotto

hier keek iknook inderdaad naar maar ben bang voor de wielen in bijv het za ...
Yes, tot nu toe totaal geen problemen! Zand, gras etc. Al heb ik het echte strand nog niet geprobeerd…

2 jaar geleden

We hebben de kettler nu binnen. Erg fijn in gebruik en ook makkelijk te installeren en in en uit te klappen. Qua grootte is ie ingeklapt vergelijkbaar met een duowagen, alleen is ie wel een stukje zwaarder. Wel te doen, ik krijg 'm alleen in de auto getild. Maar wel echt merkbaar een stuk zwaarder dan de duowagen. Ik kan me voorstellen dat ik 'm meer ga gebruiken dan de duowagen eerlijk gezegd, want dit is wel echt gezelliger dan die twee kinderen boven elkaar. Er zit een regenhoes bij dus dat is ook makkelijk. Ik heb 'm alleen nog op de stoep in de stad geprobeerd, maar ik denk dat hij strand of bosgrond zeker aankan. Hij voelt stevig. Alleen is het wel echt een duw bolderkar, er is geen trekstang. En in mijn ervaring is het met een buggy wel makkelijker trekken op een strand dan duwen. Maar tot nu toe echt heel erg blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

We hebben de kettler nu binnen. Erg fijn in gebruik en ook makkelijk te i ...
fijn dankjewel ! ik ga er zeker naar kijken