13 Reacties

2 jaar geleden

Ja vroeger opstaan 😆 Eerst gaf ik niks naast bv, toen gingen we wel hapjes geven na opstaan. Pap vind ik ook wat irritanter en pakt ie slecht. Ik geef vaak fruit uit een knijpzakje in de ochtend. Geeft meestal geen zooi dus hoef geen slab om te doen. En hij drinkt snel eruit wat ie wilt. Plus dan wat drinken met een rietje en dan gaan we.

2 jaar geleden

Houd je kindje zelf de fles vast? Want met de oudste kwam ik er achter dat je netzolang bezig bent met het geven van de fles als het geven van een bord pap. De jongste krijgt tevens sinds een 1,5 week boterham(men) smorgens. Want die vertikt de pap fles of bord met pap.

2 jaar geleden

Reactie op Scavola

Houd je kindje zelf de fles vast? Want met de oudste kwam ik er achter dat ...
Nee hij houdt de fles zelf nog niet vast. We gebruiken glazen flessen, die zijn wat zwaarder van die van plastic.

2 jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Ja vroeger opstaan 😆 Eerst gaf ik niks naast bv, toen gingen we wel hapje ...
Lijkt me echt wel handig met zo'n knijpzakjes of drinken met een rietje. Maar onze dochter is pas 8 maanden en kan dit echt nog niet. Hoe oud was jou kindje toen?

2 jaar geleden

Of misschien brood geven? Dat doet ze hier zelf. Duurt lang, maar in de tussentijd doe ik m'n eigen dingen. En dan tijdens de lunch pap bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

Reactie op DaphneSJ

Lijkt me echt wel handig met zo'n knijpzakjes of drinken met een rietje. M ...
Wij zijn dit met zo een 6 maanden al wezen proberen. Hij had het best snel door dat het eruit gezogen kon worden.

2 jaar geleden

Haha ik snap je gedachte maar je kindje zou uiteindelijk wel moeten gaan ontbijten aan tafel. Nu zou het pap zijn en als je kindje wat ouder is wordt het een toetje of brood oid. Ik zou adviseren om er toch echt tijd voor te maken in je drukke ochtend planning. Ik merkte bij mijn peuter dat als z’n ontbijt goed er in zit dat hij de rest van de dag beter slaapt en minder humeurig is, ontbijt is belangrijk :) Ik geef nu m’n baby ook pap tijdens dat ik zelf en m’n peuter ontbijt. Zorg wel dat ik dan al klaar ben dus daarna kunnen we ook direct weg.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje eet een bordje pap binnen een paar minuten op 😂 Veel sneller dan dat ze een fles opdrinkt. Misschien valt het mee hoeveel extra tijd het kost

2 jaar geleden

Reactie op Xxxr

Mijn dochtertje eet een bordje pap binnen een paar minuten op 😂 Veel snell ...
Hier inderdaad ook! Gaat er zo snel in 😅

2 jaar geleden

Ons zoontje van 9 maanden drinkt heel slecht de fles en pap eet hij goed. We starten met de fles en maken pap van de rest. Indd is het in de ochtend vaak een gedoe. We geven de fles/pap vaak iets eerder.

2 jaar geleden

Wij hebben ervoor gekozen de papfles te geven, omdat ik het flesje in ons bed zo gezellig vind en ik ook wel tijdgebrek zie voor de lepel. Als hij wat ouder is doen we het broodmoment samen, maar nu nog even niet (wij ontbijten onderweg)

2 jaar geleden

Wij geveb al sinds 5/6mnd pap met een lepel, maar dat is omdat ze de fles weigerde dus we geen keus hadden. Nu nog steeds eigenlijk elke ochtend een schaaltje pap. Haar eerste voeding is wel om 8u weer

2 jaar geleden

Je kan okk de werkdagen voor makkelijk gaan en de thuis voor experimenteren? Hier een papfles in de avond... 's ochtends en fles in bed of op de bank met mijn ontbijt er bij.. En dan een boterham in een bakje op tafel als ik de rest doe.. En wat overblijft gaat mee in de tas en geef ik ze mee op de opvang.. "ze heeft gegeten maar had nog geen trek kunnen jullie het nog proberen?"