9 Reacties

vorig jaar

Overslagjurken ;)

vorig jaar

Reactie op BYasmine

Overslagjurken ;)
Zit je dan niet gelijk nagenoeg helemaal naakt ? Hemd eronder kan natuurlijk mits geen strak jurkje is, of kan daarbij ook alleen de bovenkant los ?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Moet hij ook donkerblauw zijn? Is nogal een specifieke vraag. Ik zou inderdaad kijken naar ofwel overslag ofwel doorknoopjurk of iets anders met knoopjes of zo

vorig jaar

Reactie op Angelll

Zit je dan niet gelijk nagenoeg helemaal naakt ? Hemd eronder kan natuurlij ...
Nee hoor, door de overslag krijg ge heel gemakkelijk een borst bloot zonder dat je die overslag moet losmaken hoor. De helft van borstvoeding vriendelijk kledij is zo

vorig jaar

Reactie op MevrouwIJsbeer

Moet hij ook donkerblauw zijn? Is nogal een specifieke vraag. Ik zou inder ...
Donkerblauw staat mij het mooist heb van me eigen natuurlijk felrood haar waardoor heel veel kleuren niet mooi staan. Groen staat ook mooi maar had ik ook aan op de bruiloft van mijn vader.

vorig jaar

En een mooie blouse en rok of broek? Een vriendin had een tijd geleden en zwarte lange kokerrok met glimmers en een hele mooie zijden grijze blouse daar boven aan op een bruiloft, omdat ze ook makkelijk borstvoeding wou geven. Stond erg mooi en deed echt niet onder voor de gemiddelde avondjurk. Zo'n combinatie kan ongetwijfeld ook in het blauw.

vorig jaar

Bedankt meiden ! Ik ga is kijken naar een overslagjurk of een mooie blouse/rok. Eigenlijk totaal niet aan die optie gedacht tis zo standaard om een jurk aan te doen.

vorig jaar

Je hebt van die wikkeljurken die je van boven op veel verschillende manieren kunt knopen. Zitten zeker wat opties tussen waarmee het heel makkelijk is om de bovenkant even ‘vrij’ te maken om borstvoeding te kunnen geven. En heel mooi voor een bruiloft. Heb er zelf ook een aangehad op de bruiloft van mijn broer. (Gaf toen overigens geen borstvoeding zelf, dus daar geen ervaring mee)