6 Reacties
7 maanden geleden
Eten: alles, behalve als je denkt dat je kindje er slechte reacties op heeft door allergie/intolerantie (je geeft dit door via je je melk)
Drinken: 1 glas alcohol = uur 3 wachten of afkolven/gebruiken voor in bad etc. En ik drink maximaal 2 koppen koffie over de hele dag, er na decafe.
7 maanden geleden
Reactie op M茅gan
Zie dat ik het in de augustus groep heb gevraagd馃槄 maar bij onze eerste doc ...
Aahh zoo maakt ook niet uit maar dacht even hu 馃檲
Gefeliciteerd 馃グ
Wat goed. Ik zou gewoon proberen en merkje dat je kindje er veel last. Van heeft dan weer je dat beter niet kan .nemen maar ik heb in begin gewoon alles gegeten en ging goed allen ui minder maar vind ik niet zo erg 馃き hou daar niet zo van 馃槄 en n ben altijd alles.blijven eten behalve als er alcol in zit dat doe ik niet en drink ik ook niet en koffie .maar dat lus ik ook niet meer zins de zwangerschap dus kom nooi uit 馃槄 veel succes met je borstvoedings avontuur 馃槝
7 maanden geleden
Reactie op St茅phanie Anne
Eten: alles, behalve als je denkt dat je kindje er slechte reacties op heef ...
Toevoeging, niet alles wordt doorgegeven via je melk. In de basis mag je alles eten.
Echter sommige kinderen met koemelkallergie moeten de moeders op koemelkvrij dieet omdat ze zo gevoelig zijn dat de kleine deeltjes in je melk toch een reactie veroorzaakt.
Er is geen wetenschappelijk bewijs dat dingen zoals ui en knoflook krampjes veroorzaken.
7 maanden geleden
Reactie op Mama Aapie
Toevoeging, niet alles wordt doorgegeven via je melk. In de basis mag je al ...
Yes precies, dankjewel voor de toevoeging