47 Reacties

2 jaar geleden

Wij namen op zondag afscheid en de bloemist was dicht dus wij hebben wat prentenboekjes gehaald voor haar kleinzoon waar ze elke week op past.

2 jaar geleden

Een lekker verwen pakket, met douch producten maskers lekkere dingetjes. Of een massage bon ligt aan je budget wat je er aan kwijt wilt

2 jaar geleden

Wij hebben een rituals pakket gegeven

2 jaar geleden

Wij hadden een bos bloemen en een XL doos merci gekocht voor beiden dames (we hadden er twee gehad, beide lieve toppers, 4 om 4 dagen). Ik heb geen idee wat voor budget je hebt, maar menig vrouw maak je blij met bloemen en/of chocolade toch? Of iets van rituals ofzo (:

2 jaar geleden

Dit hebben wij gegeven, ze vond het erg leuk 😊

2 jaar geleden

Ik had bij mijn vorige dit gedaan. Was wel in de winter. Verschillende balletjes om chocolademelk te maken met verschillende smaken en pot om koekjes te bakken

2 jaar geleden

Wij hebben onze kraamhulp een plantje en merci cadeau gedaan.

2 jaar geleden

Wij hebben vooral wat persoonlijks gedaan. We kwamen er achter dat als ze niet meer kon slapen een boek las ik en dat ze graag spelletjes deed. Dus we hebben een boekenbon gekocht voor de nachtelijke uurtjes en Qwixx Longo als spelletje om nog eens aan ons te denken. 😂 Hebben jullie niet ook iets ontdekt als hobby of iets wat ze leuk vindt?☺️

2 jaar geleden

Wij hebben de vorige keer een envelop met 50.- gegeven en een bos bloemen. Ze vertelde namelijk dat ze graag na sieraden koopt die haar herinneren aan de kraamtijd bij iemand.

2 jaar geleden

Ik heb de kraamhulp een bios pakket gegeven, met allerlei snacks/drinken en een bios bon. Ze zei tijdens de kraamweek dat ze graag naar de film gaat met haar man dus vandaar! Misschien heeft ze ook zoiets tegen jullie gezegd wat ze leuk vind?

2 jaar geleden

Ik moet zeggen dat ik bij sommige reacties schrik van de waarde die jullie geven. Ik dacht zelf meer aan een kleinigheidje.. de kraamhulp doet gewoon haar werk en krijgt er voor betaald. Ik heb bij mijn eerste zoon een foto van de kraamhulp met mijn zoon afgedrukt en daar een lieve boodschap namens ons erop gezet. Daarbij heb ik een bloemetje gegeven..

2 jaar geleden

Wij hebben een bosje bloemen , merci en n Rituals pakket gegeven ze was echt een super kraamhulp 🫶🏽

2 jaar geleden

Twee afgedrukte foto’s van haar aan het werk bij ons met ons zoontje en een grote doos Merci. Geen idee wat we deze keer gaan geven. Eerst maar eens bevallen en zien of de kraamverzorgster bevalt 😉.

2 jaar geleden

Ik vraag me af hoeveel kraamzorg jullie gehad hebben. Bij mij zou de kraamhulp 3 uurtjes per dag moeten komen, maar in de praktijk is ze er maar 2. Ze haalt de kleine smorgens uit bed, verschoont haar en kleed haar aan. Dan helpt ze met de eerste voeding en de rest van de tijd schrijft ze wat dingen op en voert ze wat gegevens in op der telefoon. Als er dan al tijd over is zit ze gewoon bij ons aan tafel. Er wordt verder niks gedaan. Is dit bij jullie ook zo?

2 jaar geleden

Wij hebben de kraamhulp een bosje bloemen gegeven, het geboorte kaartje, en een foto van onze beide dochters, met daarbij een tekening van onze oudste.. 🙈.. Ze vertelde dat ongeveer elke kraamhulp geboorte kaartjes spaart.. 🙈 Ze heeft een plakboek op zolder liggen en elke maand samen met de kinderen, en nu kleinkinderen bekijkt ze het plakboek met de nieuwe kaartjes die binnen zijn gekomen.

2 jaar geleden

Wij gaven de vorige keer een fles roze gin met een kaartje 💖

2 jaar geleden

Reactie op AanoukB

Ik vraag me af hoeveel kraamzorg jullie gehad hebben. Bij mij zou de kraamh ...
Onze kraamhulp vertelde over haar moeilijke jeugd en hoe dat zich uitte in slecht eetgedrag en ze 120kg woog. Ze zag er nu top uit en had daar moeite voor gedaan. Met die reden wilde ik haar geen chocolade oid geven, dus werd het een mooi wat duurder flesje wijn en nootjes, in het kaartje heb ik een foto geplakt van ons gezin en erbij geschreven dat ze onze kraamtijd relaxt heeft gemaakt en het nu tijd was om zelf te relaxen. Ze vond het erg leuk en was blij dat het geen chocolade was, dit kreeg ze namelijk al erg vaak. Wat jij schrijft is wel extreem maar bij ons had ze ook niet veel te doen. Het is ook onze 2e en ze kwam smiddags, dan was de piek al geweest.

2 jaar geleden

Wij hebben een vvv bon van €30 en een bos bloemen en fotos van de kraamweek gegeven

2 jaar geleden

Reactie op Miichelle91

Wij hebben een vvv bon van €30 en een bos bloemen en fotos van de kraamweek ...
Ohja en het geboortekaartje

2 jaar geleden

Reactie op AanoukB

Ik vraag me af hoeveel kraamzorg jullie gehad hebben. Bij mij zou de kraamh ...
Wij hebben 6 volledige dagen en 2 halve dagen gehad. Ze deed echt alles! Boodschappen doen, eten maken, huishoudelijke taken, geboortekaartjes rondbrengen en op de post doen en natuurlijk helpen met de baby!