8 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, wij hebben uiteindelijk het campingbedje (die heeft ook een verhoging) naast m'n bed gezet. Misschien dat die net past? En anders toch even bed wat verschuiven? Dat je partner even tijdelijk in bed klimt via het voeteneinde?

2 jaar geleden

Reactie op MavWe

Hier hetzelfde probleem, wij hebben uiteindelijk het campingbedje (die heef ...
Sorry geen tips helaas. Wel even een ander vraag hierop inhakend 馃檲 welk campingbedje hebben jullie? Heel handig als die ook omhoog kan 馃槂

2 jaar geleden

Reactie op SoLe

Sorry geen tips helaas. Wel even een ander vraag hierop inhakend 馃檲 welk ca ...
Een nuna campingbedje. We kregen hem doorgeschoven van oudere broer, maar hij is echt super fijn

2 jaar geleden

Reactie op SoLe

Sorry geen tips helaas. Wel even een ander vraag hierop inhakend 馃檲 welk ca ...
Prenatal bedje icm met het veilige matras van prenatal. Onze kan helaas niet op 2 standen want die was toen uitverkocht maar verder zeer tevreden over het bedje 馃槉

2 jaar geleden

Gewoon een campingbedje dan toch? Als dat wel past

2 jaar geleden

Ik heb voor 15 euro op marktplaats een langere cosleeper gekocht. Die is nog steeds smal, maar 10/15cm langer dan die we eerst hadden en daarom kan die nog een hele tijd mee. Al kocht ik hem vanwege het zijhekje, vanwege het pivoteren durfde ik de open cosleeper niet meer aan. En als je accepteert dat je bij het voeteneinde uit je bed moet klimmen, past je ledikant dan wel naast het bed?

2 jaar geleden

Reactie op MavWe

Een nuna campingbedje. We kregen hem doorgeschoven van oudere broer, maar h ...
Bedankt! Ik schrok wel een beetje van de prijs 馃槅

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips ik heb een langere co sleeper aangeschaft