15 Reacties

10 dagen geleden

Haha dit heb ik echt precies zo, vooral dat met de tanden op elkaar tijdens het knuffelen 😂 Denk dat het gewoon een (gek!) teken is dat je zielsveel van je kind houdt 🤗 Of en wanneer het over gaat, geen idee haha.

10 dagen geleden

Ik kende dit fenomeen niet, maar snap wel wat je omschrijft. Leuke term om te kennen! Ik heb het niet zo erg, maar heb wel af en toe dat ik inderdaad zin heb om m'n kinderen heel hard te knuffelen, fijn te knijpen in m'n armen inderdaad (uiteraard niet letterlijk). Maar niet standaard of zo heftig als jij omschrijft, alleen af en toe. Ik heb dit met onze drie jarige heel af en toe nog wel eens, dus geen idee wanneer het over gaat, maar het zou best nog even zo kunnen blijven:)

10 dagen geleden

Ooh en ik die dacht dat ik abnormaal was. Ik betrap mezelf heel vaak dat ik met mijn tanden op elkaar haar knuffel 😊

10 dagen geleden

Herkenbaar! Haha fijnknuffelen noem ik dat altijd. Hij vind het alleen niet zo leuk als ik hem stevig knuffel 🤣 als die dan bij me ligt, ruik ik ook de hele tijd aan zn hoofd. Wil het liefst z’n geur in een doosje doen, zodat ik er altijd even aan kan ruiken. Helaas wil dat niet en z’n geur blijft helaas ook niet zo ben ik bang 😅

10 dagen geleden

Hahaah zoooo herkenbaar. Ik zeg ook zo vaak 'aaaah ik vreet je op'. Oudste is nu 3 en is echt wel n stuk minder. De liefde absoluut niet <3 maar ze worden ergens denk ik toch wat minder schattig haha

10 dagen geleden

Pff ja ik kan me nog wel aardig inhouden en hoef m'n tanden niet op elkaar te zetten, maar sla wel eens even mn armen stevig om hem heen en ik kus z'n wangetjes de hele dag door. Hij heeft zulke heerlijke bolle wangetjes! En oohh die kleine voetjes, daar kan ik ook nooit vanaf blijven. Het liefst vreet ik hem helemaal op 🤭🥰

10 dagen geleden

En als ik hem buiten op de arm heb, of ik nou ff in de winkel ben of met hem naar de auto loop, ik moet hem altijd kusjes blijven geven 😆 en ik zit ook vaak met mn neus in z'n haartjes te snuffelen 😍

10 dagen geleden

Dit woord kende ik niet maar herken het wel !! Echt lieft wil ik hem platknuffelen, meerdere keren per dag kusjes aanval krijgt hij de slappe lach van voelt het toch minder erg.

10 dagen geleden

Haha heel herkenbaar. Kusjesdood is dat hier. Idd de heerlijk bolle wangen. De voeten voordat ze de slaapzak in gaan. Hij schatert het uit en stopt zn blote voeten ook zelf in mn gezicht omdat ie weet wat er komt. En ik zeg dan ook altijd 'geniet er maar van want als je 16 bent kus ik je voeten niet meer' 😂 Ook met zn blote buik, benen, altijd ff lekker knuffelen kussen en vragen 'als ik nou elke dag een klein hapje neem, zo ham hier, blijf je dan zo klein?' 😂 Heerlijk, lekker doen en van genieten als je kind er ook plezier aan beleeft. De kleuter geeft inmiddels aan wanneer het genoeg is haha en ander moment gaat ie ineens liggen, shirt omhoog 'kriebelen mama'. 😂

10 dagen geleden

Haa heel herkenbaar! Hier is het zelfs zo erg dat mijn zoontje ook met zijn tanden op elkaar mij knuffelt/kust 😅 Ik denk dat hij mij na doet. Of zou hij ook last hebben van cuteness aggression als hij mij ziet? 😂

9 dagen geleden

Mijn oudste heeft dit juist andersom... Zij wil van mij zo geknuffeld worden... "mag ik een hele strakke knuffel! Alsof ik een baby ben" 😅 🤪🙈

9 dagen geleden

Misschien voor jou leuk om te lezen over de verschillende liefde stalen 😍

9 dagen geleden

Reactie op Friemel004

Haha heel herkenbaar. Kusjesdood is dat hier. Idd de heerlijk bolle wangen. ...
Jaa dit!!! Heeeeeerlijk!!

7 dagen geleden

Heel herkenbaar, de hele dag door geef ik haar kusjes en knuffels. Ik doe ook vaker van die ‘scheten’ laten in haar nek of op haar buik (mond op haar huid en dan blazen). Ik geniet er ook echt zo intens van als ik haar vast heb, lijkt net alsof ik mijn geluk/vreugde/liefde in handen heb!

7 dagen geleden

Zooo herkenbaar, hier exact hetzelfde! Ik dacht echt dat ik een vreemde trek had ofzo… maar het blijkt dus normaal te zijn 🤭