1002 Reacties

3 jaar geleden

Hier een klacht. Begin zwangerschap en kom nu al niet meer uit mijn woorden. Mijn geheugen is een zeef sinds mijn vorige zwangerschap en nooit meer terug gegaan naar hoe het was. Wel aanzienlijk verbeterd... maar nu ik net weer zwanger ben is het weer drama. 2 dingen tegelijk willen zeggen en dus iets niets bestaand uitspreken. Niet op woorden kunnen komen. Gek wordt ik ervan. Zullen de Hormonen wel zijn hoop ik🤷‍♀️ meer mensen die dit zo erg hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Madys

Hier een klacht. Begin zwangerschap en kom nu al niet meer uit mijn woorden ...
Ikke, ik heb het geheugen van een vis opeens 🙊

3 jaar geleden

Reactie op Madys

Hier een klacht. Begin zwangerschap en kom nu al niet meer uit mijn woorden ...
Oh dit heb ik precies! Had het ook tijdens mijn vorige zwangerschap en kom nu ook niet op woorden of maak heel gekke combinaties😂

3 jaar geleden

Reactie op Jmyc

Ikke, ik heb het geheugen van een vis opeens 🙊
Hahaha erg is het he!! Ik heb dat zo erg ook🤭

3 jaar geleden

Reactie op nina89

Oh dit heb ik precies! Had het ook tijdens mijn vorige zwangerschap en kom ...
Ik ben heel blij dat ik niet de enigste ben. Ik vind mezelf zo dom overkomen terwijl ik dat eigelijk helemaal niet ben hahahaha. In me hoofd weet ik ongeveer wat ik wil zeggen😂🤭

3 jaar geleden

De vermoeidheid... ik vind het erger dan mijn eerste zwangerschap. Natuurlijk heb ik al een dreumes van 19 maanden die behoorlijk wat energie vraagt maar echt... ik zou wel dagen kunnen slapen! Daarbij heb ik ook nog eens een flinke verkoudheid die het er niet gemakkelijker op maakt.

3 jaar geleden

De vermoeidheid... ik vind het erger dan mijn eerste zwangerschap. Natuurli ...
De vermoeidheid herken ik ook wel wat inderdaad. Alleen zit dutten er helaas ook hier niet echt in. Die verkoudheid maakt het je niet makkelijker, ik hoop dat je je over een paar weekjes weer energieker voelt! 1e trimester is super vermoeiend.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar, vooral vandaag enorm last van gehad. Ik heb een peuter van 2,5 jaar en vandaag zijn we erop uitgegaan (indoor speeltuin). Normaal heb ik veel energie en plezier om lekker gezellig mee te spelen maar vandaag mezelf van de ene naar de andere attractie heen gesleept. Ik was ZO moe, dat begon al om 12:00 uur ‘s middags. Benieuwd wat er nog komen gaat en hoe ik dat ga doen met mijn energieke peuter 😬

3 jaar geleden

Hier ook mega vermoeid en doordat ik zo moe ben ook gigantisch chagrijnig.. Voel me echt een hormonaal monster soms 🙈😅

3 jaar geleden

Kkkkkkkouddddd🥶 ik heb het zo freaking koud de hele dag door 🥴 Er zijn echt nachten waarbij ik zelfs m'n badjas aan heb in bed, extra over mijn pyjama 😱 Blijkbaar een zwangerschapskwaaltje volgens ome Google, ene heeft het warm en de andere koud. Komt blijkbaar door de oestrogeen. Nooit geweten dat dat een ding was 😱

3 jaar geleden

Als ik moet niezen krijg ik echt een Pijscheut steek in m’n onderbuik wie heeft dit ook? En verder idd superrr moe non stop Pff en hele tijd een honger gevoel maar eten smaakt niet.. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lentemorgen

Kkkkkkkouddddd🥶 ik heb het zo freaking koud de hele dag door 🥴 Er zijn ec ...
Hier hetzelfde!! Slaap met dikke trui, broek, dubbele sokken aan en dan nog een warme pittenzak 😅

3 jaar geleden

Ik heb een of andere vreemde ijzersmaak in mijn mond heeel irritant niks helpt

3 jaar geleden

Reactie op Afwachtertje

Hier hetzelfde!! Slaap met dikke trui, broek, dubbele sokken aan en dan nog ...
Erg he!🤣 Hier ook een elektrische deken in de aanslag

3 jaar geleden

Reactie op Lentemorgen

Dit! De hele dag koud! Maar bij mij is het maar een gevoel, want mijn temperatuur ligt door de dag heen tussen de 37,5 en 38 🤦🏻‍♀️ Is jouw temperatuur ook lager? Of ook wel aan de hogere kant?

3 jaar geleden

Jeetje ik had dit zelf kunnen typen. Heb precies hetzelfde en een peuter van ruim 2. Ik ben zoooo moe en ook zo weinig zin in dingen. Dit valt me behoorlijk tegen, ben nooit echt van het klagen maar deze vermoeidheid. Kan alleen maar aan slapen denken😶

3 jaar geleden

Reactie op Deesje92

Jeetje ik had dit zelf kunnen typen. Heb precies hetzelfde en een peuter va ...
Ik heb dit ook. Pittig zo icm een peuter

3 jaar geleden

Reactie op anne_1991

Dit! De hele dag koud! Maar bij mij is het maar een gevoel, want mijn tempe ...
Mijn temperatuur is gemiddeld zoals het altijd is, maar het schiet wel wat sneller omhoog en omlaag merk ik. Daardoor heb ik het idee dat mijn lijf inderdaad wat moeite heeft met het reguleren van de temp 🥶

3 jaar geleden

Reactie op Lentemorgen

Jaaaa vreselijk ik ook! Slaap met sokken 😂😅

3 jaar geleden

Reactie op Madys

Ik ben heel blij dat ik niet de enigste ben. Ik vind mezelf zo dom overkome ...
Ohhhh dit heb ik ook precies zo.. ik vroeg me 1,5 week geleden al af waar dat door kwam maar het zijn de hormonen. Echt af en toe zit iedereen me aan te kijken van wat zeg je haha