5 Reacties

2 maanden geleden

Onze dochter heeft een peuterbed en wij dachten de eerste nacht ook meteen een dekbed en kussen te doen toen hebben wij dus een heel nacht niet geslapen. Dan hebben we de deken en kussen er weer uitgehaald en toen is ze wel weer gewoon gaan slapen hebben haar daar eerst een paar maanden aan laten wennen. Nu heeft ze haar kussen erbij gekregen dat gaat nu ook prima Laat haar daar ook aan wennen met haar kussen blijf je meer op een plek liggen daarvoor ging ze ook haar hele bed door. Maar slaap nog wel in een slaapzak een dekbed moet ik nog even over nadenken wanneer we dat doen misschien begin ik eerst wel gewoon met slaapzak aan een alleen het dekbedovertrek om te kijken of ze daar goed onder blijft liggen anders ben ik bang dat ze steeds wakker wordt van de kou en dan is het dekbed erin en de slaapzak uit of gewoon een zomer slaapzak. Moet ik even kijken hoe we dat gaan doen waar wij hebben het vooral in stapjes gedaan omdat we merkte dat het in een keer overgaan niet werkte bij ons

2 maanden geleden

Ik doe haar een slaapzak aan en gebruik daarnaast ook het dekbed. Halverwege de nacht heeft ze die alweer afgeschopt

2 maanden geleden

Reactie op Rj1508

Ik doe haar een slaapzak aan en gebruik daarnaast ook het dekbed. Halverweg ...
Wat doe je haar aan onder haar slaapzak en welke tog waarde slaapzak? Ik zag te ook te denken aan dunnere slaapzak en zomer dekbed zodat ze beetje kan wennen. Gebruiken jullie wel een kussen?

2 maanden geleden

Reactie op M茅gan

Wat doe je haar aan onder haar slaapzak en welke tog waarde slaapzak? Ik za ...
Slaapzak is tog 3, hieronder een hemdje en onderbroek en lange mouwen pyama. Moet wel zeggen dat ze in een hele koude kamer slaapt waar het 16 graden is. Als het warmer is, doe ik een zomer slaap zakje aan. Ze gebruikt ook een kussentje.

2 maanden geleden

Ons zoontje van 9-8 ligt al een paar weken in een een peuterbed met eigen dekbed. Maar hij wilde graag een deken, kussen en grote jongensbed (hij heeft een grote broer om bij af te kijken). Hij is erg beweeglijk en vaak ligt zijn deken naast hem. Via de camera kunnen we wel zien dat hij zelf wel de deken toch over hem heen trekt, maar niet altijd. Wij hebben wat fleece pyjama鈥檚 voor onze jongens. Die houden ze warm genoeg als de deken eraf ligt. Hij slaapt tot nu toe elke nacht gewoon door, behalve toen hij ziek was 馃槉