6 Reacties

2 jaar geleden

ik heb de difrax flessen hier weg gedaan, alleen maar gedoe... ventiel van onder bleef maar dicht gaan tijdens drinken zodat ze vacuüm bleef zuigen, gevolg boeren en krampjes, nu brown fles en stuk minder problemen

2 jaar geleden

Zelfde probleem ervaren. Ik ben niet tevreden over de 1 2 3 speen, zowel op difrax als op dr brown geprobeerd maar geen succes als resultaat.. ik heb nu met difrax de s speen groter gemaakt met een naald zodat de verdikte voeding er gewoon doorheen kan hier doet de kleine meid het super mee 😊

2 jaar geleden

Exact dat had ik ook! Vroeg me ook af of dat normaal was, maar aangezien mijn zoon ook de speen elke keer plat/dicht zoog, ook als ik de dr brown speen erop deed waar hij normaal dat probleem niet had, heb ik die fles maar achterwege gelaten voortaan. Weer terug bij dr brown smalle speen.

2 jaar geleden

Ik ben van de week gestopt met het gebruik van Difrax fles. Dit omdat de fles 10 cl teveel meet. 150 cc in een Difrax fles kwam uit op 160 cc in de Philips avent fles. Maatbeker erbij gepakt en ook hier. Dus in zijn flessen zat te veel vocht in vergelijking met de kunstvoeding. Nu gebruik ik de Philips avent fles. Kan zijn dat dit toevallig alleen bij mijn Difrax fles is, of bij elke. Zou het gewoon even checken 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Is het bodemventiel goed open?

2 jaar geleden

Je moet ook altijd (zeker na uitkoken) het ventiel aan de onderkant openmaken. Als je dit zoekt op google krijg je heel simpel uitleg hierover