6 Reacties

7 dagen geleden

Heb je al thee of iets dergelijks geprobeerd? Hoeveel geef je haar dan in de nacht?

7 dagen geleden

Ik heb geen tips, maar het is net of ik over mijn eigen situatie lees. Dus volledige herkenning. Ochtend: fles 150 ml koemelk Middag: fles 150-180 ml thee met wat melk Avond: fles 150 ml opvolgmelk Ze snapt alle bekers, maar vertikt het ook om daaruit te drinken. Een enkele slok uit de rietjesbeker gaat erin. In de nacht ook vaak nog een fles... Doorslapen is uitzonderlijk. Onze dochter is bijna 17 maanden.

7 dagen geleden

Reactie op Shaatje88

Ik heb geen tips, maar het is net of ik over mijn eigen situatie lees. Dus ...
Hier echt precies hetzelfde! Ze kan uit iedere beker drinken, maar duwt alles weg of gooit het op de grond, zucht haha

7 dagen geleden

Reactie op MLDVS

Heb je al thee of iets dergelijks geprobeerd? Hoeveel geef je haar dan in d ...
Ja ook, water ook, daar trapt ze niet in. Als we een goede nacht hebben komt ze 1x ‘s nachts, soms ‘s nachts en ‘s avonds laat.

7 dagen geleden

Wij geven havermoutpap als ontbijt, omdat daar ook vocht inzit, dus misschien zou je dat kunnen proberen om wat extra vocht binnen te krijgen. En onze dochter vindt koemelk niet lekker, maar karnemelk drinkt ze zo een glas van leeg. Daarvoor dachten wij dat ze niet uit een “open beker” kon drinken, maar ze wilde het niet. Tot ze karnemelk kreeg aangeboden dus

7 dagen geleden

Ja lastig.. havermoutpapje met melk is idd een idee. Als tussendoortjes komkommer, daar kan ze vocht uit halen. Uit fruit natuurlijk ook. Heb je al eens geholpen met een open beker? Misschien vindt ze dat interessant. En dat je zelf ook water drinkt waar ze bij is en dat je net doet of je het heel lekker vindt 😅 of dat je haar uit jouw beker laat drinken nadat jij eruit hebt gedronken, wie weet werkt dat nog beter.