22 Reacties

2 jaar geleden

Het doet geen pijn, mits ze het in een keer goed zetten. Goed luisteren naar de anesthesist, en dan komt het helemaal goed! Succes morgen🥰

2 jaar geleden

Reactie op saartje221122

Het doet geen pijn, mits ze het in een keer goed zetten. Goed luisteren naa ...
Aah okee ik ben benieuwd! Dankjewell

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb een trauma met naalden opgelopen vroeger en ik vond het meevallen! Kreeg eerst een klein verdovingsprikje en hierna de ruggenprik. Succes, je kunt het! 🥰

2 jaar geleden

Inderdaad goed luisteren naar de anesthesist! En ik vroeg aan mijn verloskundige of ik in haar hand mocht knijpen 😂😂😂😂 maar het viel echt reuze mee vooral voor iemand zoals ik die anti ruggenprik was 😝

2 jaar geleden

Nee, misschien dat je heel kort de verdoving voelt, maar echt pijn deed dat niet. En daarna is de plek dus verdoofd en voel je niks meer ;)

2 jaar geleden

Hey lieve mama! Het doet helemaal geen pijn! De gedachte dat je baby'tje snel in je armen zal liggen neemt de stress wel weg 🤭 Komt helemaal goed! Succes

2 jaar geleden

Het valt reuze mee, bij mij was het pas de 5e keer raak de vorige keer. (Kwam omdat ik niet stil kon zitten door heftige weeën)

2 jaar geleden

Hoi hoe is het gegaan meid?

2 jaar geleden

Reactie op sulek

Hoi hoe is het gegaan meid?
Ja ben ook benieuwd! Hopelijk alles goed 🥰

2 jaar geleden

Nee hoor, vond de weeenstorm heftiger 😅

2 jaar geleden

Inderdaad goed luisteren naar de anesthesist, komt helemaal goed! Ik heb enkel de verdoving kort "gevoeld" maar dat deed geen pijn. De rest heb ik niet gevoeld. De weeën daarentegen..😅

2 jaar geleden

Ik heb er heel weinig van gevoeld, viel me 100% mee. Je krijgt eerst een verdovingsprikje sowieso

2 jaar geleden

Reactie op Bolleke32

Ik heb er heel weinig van gevoeld, viel me 100% mee. Je krijgt eerst een ve ...
Doet het verdovingsprikje pijn?

2 jaar geleden

Reactie op Saskia 1986

Nee, het voelt twee seconden een beetje warm. Maar zou het zeker niet als pijn omschrijven. En na de verdoving is het dus verdoofd en voel je niks meer.

2 jaar geleden

Ik vond het een verademing omdat je in no time je weeën niet meer voelt. Maar ruggenprik zelf is me erg meegevallen. Ik was er heel bang voor maar nauwelijks gevoeld. 11 dagen geleden bevallen middels keizersnede

2 jaar geleden

Reactie op Saskia 1986

Nee daar voel je bijna niets van. Afgelopen dinsdag mogen ervaren. Daarna voel je helemaal niets meer.

2 jaar geleden

Reactie op Inge_92

Ik vond het een verademing omdat je in no time je weeën niet meer voelt. Ma ...
Haha ja dat scheelt als je met weeën die kant op gaat. Volledig neutraal zo’n prik lijkt me zo gek!

2 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Nee, het voelt twee seconden een beetje warm. Maar zou het zeker niet als p ...
Mijn 2x verdovingsprikken bij 2x bevallen deden wel pijn. Maar goed weeen doen ook pijn maar zou me er op instellen dat het zeer doet, kan het alleen naar meevallen

2 jaar geleden

Reactie op SMONN

Mijn 2x verdovingsprikken bij 2x bevallen deden wel pijn. Maar goed weeen d ...
Maar je moet bijv ook een infuus. Dat deed bij m’n vorige bevalling juist echt pijn, daar hoor ik niemand over haha. Kwam ook wel omdat ze me niet geprikt kreeg dus na minutenlang proberen en meerdere bloeduitstortingen zei ik dat het nu wel klaar was. Een collega zette hem er even later zo in. Dus ook dat maakt veel verschil.

2 jaar geleden

Reactie op NumberTwoOnTheWay

Maar je moet bijv ook een infuus. Dat deed bij m’n vorige bevalling juist e ...
Alsof ik dit zelf geschreven kon hebben. Bij mij 4 keer misgeprikt en de 5e keer lukte pas (door iemand anders die ze erbij hadden gehaald).... Wat een ellende. Dat deed echt pijn elke keer en ik was bond en blauw. De ruggenprik voelde ik niet eens, terwijl ik daar het echt bang voor was.