19 Reacties

één maand geleden

Geen gouden tip, hier was het ook 3 weken afzien. Gelukkig zijn ze net door! Hier vooral mega aanhankelijk, alleen maar zeuren en enorm slecht slapen. Heftig vond ik het. Gelukkig nu zijn beide kiezen door (zit een week tussen) en ze is weer super gezellig :) dus hou vol! Het komt goed

één maand geleden

Reactie op JennieR

Geen gouden tip, hier was het ook 3 weken afzien. Gelukkig zijn ze net door ...
Oh man 3 weken😱... heftig! Hier huilt hij echt alleen maar vooral 's avonds en 's nachts.. Voor hem vooral heel erg naar maar voor ons lontje ook niet bevorderlijk haha

één maand geleden

Reactie op Lynnes

Oh man 3 weken😱... heftig! Hier huilt hij echt alleen maar vooral 's avond ...
Nee ik ken het. Wij dacht ook om 1700 ow gezellig je kind ophalen bij de opvang. But no! Beter tot 1800 daar laten, dan ophalen snel eten en naar bed. Want eerder ophalen, was verschrikkelijk. staat ze om 1700 alleen maar aan je benen je huilen, terwijl je moet koken. Keizielig hoor, maar vreselijk! En sochtends vroeg bij ons soms om 7 uur wakker en om 8 uur weer terug erin hoor. Zo enorm vervelend, maar ook zichzelf zo enorm in de weg zitten! Maar ja het is een fase, die vergeet je wel weer 😉

één maand geleden

Reactie op JennieR

Nee ik ken het. Wij dacht ook om 1700 ow gezellig je kind ophalen bij de op ...
Hahaha jaaa hoop dat we dit vergeten 😂. Ik vind overdag echt nog wel te doen maar s nachts heb ik echt een stuk minder geduld.. Echt keihard gillen en huilen..Kunnen we dit doorspoelen 😂

één maand geleden

Reactie op Lynnes

Hahaha jaaa hoop dat we dit vergeten 😂. Ik vind overdag echt nog wel te do ...
Hahaha geen geduld idd! Zooooo lastig. Ik heb er dus 2 rondrennen 1 van 15 maanden met de net doorgekomen kiesjes.... en 1 van 5 jaar die ook totaal niet makkelijk is. (Vandaar bijna 4 jaar leeftijdsverschil) Dus soms denk ik wel, fuck my life! Maar dan komt de jongste de afgelopen 2 dagen thuis, met eindelijke 2 doorgekomen kiesjes, ;) en dan is ze enrome schattigen gegroeid en denk je.... ow wat is het weer gezellig en leuk! En een stuk makkelijker...

één maand geleden

Reactie op JennieR

Hahaha geen geduld idd! Zooooo lastig. Ik heb er dus 2 rondrennen 1 van 15 ...
Dat is een fijn vooruitzicht! Ga jij daar maar aan vast houden haha

één maand geleden

Hier werkte met tanden en de kiezen alleen nurofen baby. Dit is ibropufen gebruiken het dus alleen in “nood”, het is een soort limonade en werkt 100x beter dan paracetamol.

één maand geleden

Je kan inplaats van paracetamol nurofen proberen, verkopen ze bij de supermarkt en drogist vanaf 3 maanden met sinaasappelsmaak( zit een spuitje bij of in de mond of fles/drinken). Mij is verteld door de huisarts dat dat bij sommige kinderen beter helpt dan paracetamol, sowieso 1 van de 2 geven en niet allebei :) Succes!

één maand geleden

Ow wat vreselijk die kiezen zeg. Hier ook 1 groot drama met slapen. Als ze dan eindelijk slaapt is ze elk uur/2 uur wakker tot een uur of half 2 snachts. Maar het uberhaupt willen slapen is alleen maar gillen/krijsen. Krijgt al nurofen en pcm voor het slapen gaan maar helaas momenteel helpt niks.

één maand geleden

Reactie op BBJ2022

Je kan inplaats van paracetamol nurofen proberen, verkopen ze bij de superm ...
Zijn we nu aan het proberen! Bedankt voor de tip

één maand geleden

Reactie op Babyaug2023

Ow wat vreselijk die kiezen zeg. Hier ook 1 groot drama met slapen. Als ze ...
Vreselijk he... Die slaapdrama is voor niemand leuk☹️

één maand geleden

Reactie op Lynnes

Vreselijk he... Die slaapdrama is voor niemand leuk☹️
Pfff ja, het is voor kind en ouders vermoeiend en verdrietig. Hebben jullie kindjes ook veel last van de normale tandjes?

één maand geleden

Reactie op Babyaug2023

Pfff ja, het is voor kind en ouders vermoeiend en verdrietig. Hebben jullie ...
Bij de andere tandjes was het na een dag verhoging en even mopperen wel over. Dit is echt nieuw

één maand geleden

Hier 4 kiezen in 3 weken en meneer gaat direct door naar de hoektanden. Zijn er ook al twee van door 🙃 We hebben z’n bedje ook een beetje omhoog staan. Dat er dan wat minder druk op staat ofzo? Een vriendin van mij zweert bij een barnsteen armbandje.. Succes en sterkte 🥲

18 dagen geleden

Ons zoontje kreeg vier kiezen en 2 ondertanden door vorige maand. Dus zes tegelijk. Wij hebben er crème opgesmeerd , er is helaas zo weinig aan te doen en het is zo zielig. Hij heeft er nu 12 ( 16 maanden )

17 dagen geleden

Dentinox hielp bij ons ook, zetpil voor het slapen en dentinox smeren en dan sliep ze stuk beter. Als ze ‘s nachts wakker werd dan smeerden we gelijk weer dentinox, even knuffelen en sliep ze weer verder!

16 dagen geleden

Ik ben wel benieuwd, laten jullie je kind naar de opvang gaan als ze veel last van de kiezen hebben? Hier wordt veel geslapen, slecht gegeten en best wel aan het jengelen overdag. Aan de ene kant is er dan altijd wel een reden om m thuis te houden en hij heeft daar wel wat meer afleiding dan thuis maar van de andere kant is ie gewoon niet helemaal zichzelf. Ik twijfel dus!

16 dagen geleden

Reactie op HoiIkBenEs

Ik ben wel benieuwd, laten jullie je kind naar de opvang gaan als ze veel l ...
Ik bedoel: hij is heel zielig en jammerig maar ik denk dat die afleiding m misschien ook goed doet. Kan m ook nog altijd ophalen he, als het niet werkt

16 dagen geleden

Ik laat hem wel naar de opvang gaan en dan met de boodschap dat ze bellen als het niet gaat. Wij werken in onderwijs en zorg dus kunnen niet steeds thuis blijven helaas. Mijn zoontje houdt de meeste dagen dan grotendeels wel vol