Dames welke luier gebruiken jullie voor de nachten. Mijn dochter lekt ELKE nacht door, ookal verwissel ik soms 1x in de nacht. Maar het is echt een lichte slaper dus luier wissellen is echt een drama.
Ik gebruik pampers maar tot nu toe alles wat ik heb geprobeerd lekt door.
Elke dag moet ik haar beddengoed en alles wassen.
Wat vervelend!! Zoveel gedoe en voor haar ook niet fijn nee.. wij hebben ook zon periode gehad met onze dochter. Nacht luiers hielpen toen. En ik heb ook van mensen gehoord dat andersom aandoen kan helpen. Ligt er ook aan of ze op rug of buik slaapt
Het is ook even passen wat werkt denk ik. Onze oudste is lang en dun en werkte kruidvat het beste, onze jongste is wat voller gebouwd en bij haar werken pampers en etos beter.
Of misschien eens langs een consulent voor wasbare luiers? Die schijnen minder te lekken, als ze goed passen.
Dat is lastig! Bij ons werken Pampers Baby Dry echt tot 13uur. We hebben haar in de nacht wel altijd een maat groter aan dan de Luiers overdag. Merk ook dat als ze wel doorlekt dat ik de voorkant vd luier te laag heb vastgezet in vergelijking tot de achterkant.
Laatst zag ik een filmpje van iemand die op allebei de randen (bij de buik en de rug) een katoene maandverband plakte om doorlekken te voorkomen. We hebben het zelf nog niet geprobeerd (het probleem van doorlekken was hier net weer klaar), maar ik vond het een heel slim idee. Misschien helpt het!
Wij gebruiken de pampers baby dry night pants! Werken goed maar ons zoontje lekt ook wel eens door. Het kan zijn dat je kindje het koud heeft waardoor ze veel moet plassen. Ook helpt de romper los laten soms wel dan heeft de pamper meer ‘ruimte’ om vocht op te vangen :)
Het enige wat bij onze dochter hielp was het drinken voor het slapen gaan vervroegen. Dus ruim een uur voor het slapen niet meer drinken. Dan had ze vaak nog een goede plasluier voor het slapen!
Zij drinkt nog in de nacht ook dus dat gaat niet werken helaas🥲
Ah dan gaat het niet werken inderdaad. En verschonen voor dat je haar drinken geeft in de nacht, zodat ze beter weer inslaapt? Maar nu zeg ik miaschien iets dat je allang hebt geprobeerd.
Een vriendin deed twee luiers over elkaar waarvan 1 achterstevoren. Ik weet alleen niet of ze de onderste of bovenste luier andersom deed 😅