12 Reacties
3 jaar geleden
Ik denk persoonlijk dat dit een vraag is waar we hier niet over moeten speculeren. Sorry. Ik zou dit echt met je verloskundige bespreken, ook zodat andere zwangere mama's hier niet gaan paniekeren als ze iets denken te zien op de echo. Ik bedoel dit echt niet onaardig, hoop dat je het positief op vat. Maar ik zou het vervelend vinden voor je als je door eventuele discussies hier met enorme zorgen komt te zitten.
3 jaar geleden
Reactie op Nananini
Nou ik bedoel meer of er iemand ervaring mee heeft. Omdat nekplooi wat ver ...
Volgens mij kun je op een echo wel zien of het kenmerken van down heeft, maar er kan geen uitsluitsel over komen door middel van een echo. Dat moet door een vruchtwaterpunctie. Is er verder geen vervolgonderzoek uit de 20 weken echo gekomen? Dan zal het wel meevallen
3 jaar geleden
Reactie op junesky
Volgens mij kun je op een echo wel zien of het kenmerken van down heeft, ma ...
Bedankt voor je normale reactie. Ik had wel 20 weken echo was niks te zien. Op 13 weken echo leek ze te twijfelen over verdikt nekplooi. En week erna bij t amc was er niks meer te zien. En tis niet dat ik t wil checken want dit kind is hoe dan ook welkom geen stress. Waa gewoon nieuwsgierige vraag stel dat ik de echo ga doen of je wat kunt zien meer niet.
3 jaar geleden
Reactie op Nananini
Bedankt voor je normale reactie. Ik had wel 20 weken echo was niks te zien. ...
Vaak zijn dingen die ze dan zien problemen aan het hart of specifieke kenmerken die horen bij down (ze hebben vaak ook lichamelijke klachten zoals dus het hart) maar ze zullen nooit via een echo zeggen dat een kindje down heeft. Snap dat je nieuwsgierig bent! Maar denk niet dat er reden is tot zorgen, als je al bent doorgestuurd en dit gewoon goed is gekeurd bij het amc 馃グ veel plezier bij de echo!
3 jaar geleden
Hey! Heb je geen nipt gedaan?
Ik denk ook wel dat rond deze termijn, gok dat je rond de 25 weken zit dat er wel bepaalde kenmerken zichtbaar zijn.
Maar dat kan denk ik alleen een verloskundige je met zekerheid zeggen! 馃槉
VRIEND
3 jaar geleden
Je zou het kunnen zien maar ze zullen nooit bevestiging geven met 3d of 4d. Je mag dit niet gebruiken als diagnose.