10 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik het speciale ventieltje niet, voor ons is het groene ventiel voldoende, maar de fles an sich ziet er gewoon uit als een normale fles van dr Browns, lijkt me dus prima. Moet heel eerlijk zeggen dat de “gewone” flessen van dr Browns (zoals de 250 ml die ik hier op de foto zie volgens mij) ook gewoon 15 euro per stuk zijn, dus daar hoef je het niet voor te laten 😂 Nu wel een aanbieding bij babydump, 3 stuks voor 31 euro. Je kan ook een 1+1 actie afwachten maar die zijn niet vaak en net geweest.
2 jaar geleden
Ik gebruik het speciale ventieltje niet, voor ons is het groene ventiel vol ...
Handig, onze geboortelijst lag daar dus heb nog een afsluitkorting open staan ;)! Bedankt !
2 jaar geleden
Ik heb jaren dr brown gebruikt en ik heb geen idee wat dat blauwe ding is 😂 bij ons bestaan de flessen uit: fles, ventiel (dat lange buisje met dat groene rondje rechts van je duim) die witte flesring en de flesspeen. Niks blauws. Dus zo zijn ze prima te gebruiken. Met alle speenmaten en ook die van Difrax. Dus als het ingedikt niet lekker gaat gewoon een maatje groter proberen.
2 jaar geleden
Reactie op NumberTwoOnTheWay
Ik heb jaren dr brown gebruikt en ik heb geen idee wat dat blauwe ding is � ...
Is iets nieuws. Nog niet zo lang op de markt. Onze vroedvrouw raadde ons deze fles aan, maar in de babywinkel vandaag hadden ze het ook nog nooit gezien 😅. Speciaal ontworpen voor heel slechte/ moeilijke drinkers. Maar het past ook op de spenen van de gewone fles! :-)
2 jaar geleden
Reactie op Emma_1994_
Is iets nieuws. Nog niet zo lang op de markt. Onze vroedvrouw raadde ons de ...
Klik je dat dan op dat groene rondje?
2 jaar geleden
https://www.drbrowns.nl/specialty-feeding-system-250ml/
Ik zou dr brown zelf contacten. Ik heb er nog nooit van gehoord.. Gelukkig ook niet nodig gehad.
2 jaar geleden
Reactie op NumberTwoOnTheWay
Klik je dat dan op dat groene rondje?
Neen , je plaatst het in de speen..
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Als je 't in de speen plaats, past het op elke andere speen die in de fles ...
Inderdaad. Het past! Deze flessen zijn echt goed voor onze dochter, wat een verschil..